  • 21. Data: 2010-11-16 13:20:48
    Temat: Re: Przeglądarka Chrome
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 23:44:40 +0100, Chris napisał(a):

    > Za dawnych czasów kultura grup dyskusyjnych kierowała do FAQ jak widać
    > to się zmieniło ... w czytniku nie mam czegoś takiego jak opis grupy.

    Za dawnych czasów zanim się ktoś na grupie odezwał, to sam sobie FAQ
    poszukał i przeczytał. Ale teraz najwyraźniej na tacy trzeba podać i jeszcze
    pomóc przerzuć i przetrawić.

    (ciach...)

    [ Jest tylko jedna rzecz droższa od żony. Była żona. (Jack Nicholson) ]

  • 22. Data: 2010-11-16 17:35:49
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 12.11.2010 21:43, Chris pisze:

    > Tu nie chodzi o zmianę przeglądarki tylko czemu nagle Chrome nie
    > wyświetla poprawnie prostych rzeczy które w poprzednich wersjach
    > działały bez problemu, oczywiście na innych przeglądarkach działa bez
    > problemu.
    > Kto dziś pamięta szum modemu zanim odpaliło się Netscape :)

    Pytałeś wydawcę, wujek googiel powinien wiedzieć co spieprzyli.