eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
  • Data: 2013-12-28 12:37:20
    Temat: Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 10:59, J.F. pisze:

    > Czyli wolnosc, ale kontrolowana :-P

    A ta obecna wolność to niby jaka jest?

    > No, to ostatnie to moze niekoniecznie. Nie po to wladza ograniczala
    > paszporty, zeby wydawac wszystkim ktorzy chca.

    PRL to długi okres i bywało różnie, a skoro mowa o Maanamie itd.
    to już późny Gierek, czy wręcz początek lat 80 itd. Żeby nie
    dostać paszportu to trzeba było się postarać - nawet opozycja
    dostawała. Faktem jest, że procedury były dość upierdliwe
    i niezbyt zachęcające. O ruchu w ramach demoludów nawet nie
    wspominam.

    > Na poczatku nikt. Za duze pieniadze, zeby szarego obywatela bylo stac.

    Każdy płaci - taki szary obywatel też musi najpierw sam wyłożyć kasę,
    chyba że znajdzie sponsora.