eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
  • Data: 2013-12-30 14:07:17
    Temat: Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 52b070dc$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > No przecież "artysta" musi żyć na jakim takim poziomie..
    > Tak przynajmnie niektórzy sądzą, choćby ci co nam drenują
    > kieszenie na utrzymywanie tych darmozjadów.

    Taki WAMozart -- ten żył jak król. ;)

    Moim zdaniem każdy, kto mnie czyta, powinien mi płacić 1 pln miesięcznie
    za to, że mnie czyta. A ten, kto mnie nie czyta -- 2 pln miesięcznie. ;)

    Księdzu daj -- bo ksiądz jest ci potrzebny.
    Artyście daj -- bo artysta jest ci potrzebny.
    Za radio zapłać, za telewizor zapłać, za budowę
    autostrady zapłać, takoż za budowę filharmonii...

    Nie jest ważne, czy korzystasz z tych ,,dóbr kultury'' czy nie.

    -=-

    Za odśnieżenie chodnika zapłać, a jak złamiesz rękę,
    bo upadłeś, gdyż na schodach był lód, słuchaj głupoli
    twierdzacych, że wdałeś sie w bójkę...

    http://twojeporady.onet.pl/artykuly/zobacz/836/kto-p
    onosi-odpowiedzialnosc-za-szkode-doznana-na-skutek-p
    oslizgniecia-sie-na-nieodsniezonym-chodniku

    -=-

    IMO niech każdy artysta szuka rynków zbytu na własna rękę -- bez
    względu na to, czy jest piosenkarką, czy księdzem, czy innym
    rzekomym dobrodziejem, bez którego życie straciłoby swój blask...

    -=-

    Podatki na państwo płać, a gdy jesteś astmatykiem i nie masz wentylacji,
    choć płacisz za utrzymanie mieszkania a ustawowo komin powinien wyciągać
    powietrze z mieszkania nad dach -- słuchaj, że bóg cię ukarał...

    I jeszcze słuchaj tego, że w innych krajach czy państwach nie są
    przestrzegane prawa człowieka...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'