eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeglad klimatyzacji - Kraków › Re: Przeglad klimatyzacji - Kraków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Marcin" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeglad klimatyzacji - Kraków
    Date: Mon, 1 Mar 2010 20:26:47 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <hmh52u$qmo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hmc859$1el$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hmd9mn$3c7$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: eqg145.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267472286 27352 83.20.74.145 (1 Mar 2010 19:38:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 19:38:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 100301-0, 2010-03-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260093
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:hmfqup.7oc.0@poczta.onet.pl...
    > "Marcin" <s...@t...pl> wrote in message
    > news:hmd9mn$3c7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> nie słuchaj druciarza jedz do serwisu ...samemu to możesz sobie
    >> żarówkę wymienić a nie czynnik w Klimie ...
    >
    > Chyba nie doceniasz zdolności manualnych kolegi grupowicza...
    > Nikt też nie mówił o wymianie czynnika chłodzącego.
    > Nie ma prawie nigdy takiej potrzeby.
    >
    >> 1.trzeba wiedzieć gdzie to wszystko podłączyć..
    >>
    >> Niskie ciśnienie -wysokie J czasami w aucie występuje jeden zawór ...
    >
    > Piszesz bo wiesz czy zgadujesz?
    > Czy możesz mi napisać co to za auto co ma jeden "zawór"??
    > Zawór wysokiego ciśnienia dla R134a ma dużo większą średnicę
    > i nie da się go użyć do diagnostyki przyrządem do którego podałem
    > link... Pasuje tylko do zaworu niskiego ciśnienia.
    >
    >> I to np. pod zderzakiem lub nadkolem ...
    >
    > I co z w związku z tym? Schylić się nie umiesz?
    > Połamany staruszek jesteś?
    >
    >> 2.trzeba mieć wiedzę ile czynnika dodać ...jak dodasz za dużo
    >> to Klima nie będzie działała
    >
    > Wiedza ta jest dostępna w sieci... nie wiem czemu go zrażasz.
    > Czyżbyś miał w tym jakiś interes?
    > Jak da za dużo czynnika i klima *z tego powodu* "przestanie działać"
    > to przecież nic trudnego spuścić trochę czynnika w powietrze...
    > R134a nie jest już szkodliwy dla środowiska jak stare czynniki.
    >
    >> 3 jeśli są zawory stare to akurat sam sobie je zablokujesz .. w pozycji
    >> otwartej ...
    >
    > Straszysz go, nie wiem po co? Dlaczego miałyby się blokować???
    > Skąd ten pesymizm? Piszesz jakbyś miał zakład A/C i starał się
    > zrazić kolegę do własnoręcznej roboty aby Ci haracz zapłacił...

    W porownaniu z toba moja wiedza jest zadna ...ty po 2 naprawach klimy jest
    specem ...proponuje wiecej taki rad dla uzytkownikow tej listy ...fajnie sie
    poprawie po druciarzach :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: