  • Data: 2023-09-02 12:22:20
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-09-02 o 10:39, Akarm pisze:

    > Na ostatnim przeglądzie, na którym zgłosiłem niedziałającą tylną
    > wycieraczkę, nie miałem również ogrzewania tylnej szyby i oświetlenia
    > tablicy rejestracyjnej. Typowa usterka, spowodowana przetarciem
    > przewodów przy klapie bagażnika. Diagnosta zwrócił uwagę, że brak
    > oświetlenia tablicy rejestracyjnej może spowodować kłopoty przy
    > spotkaniu z policją. I to wszystko.

    Ale nie zapisał w systemie.

    > Samochód przegląd przeszedł, diagnosta nie stwierdził żadnej usterki,
    > wpływającej na bezpieczeństwo.

    Jak zanotuje ten brak oświetlenia, to wtedy sprawdź czy przejdzie auto
    przegląd.

    PS
    Kiedyś zapisałem sobie na karteczce rzeczy, które diagnosta
    wymienił jako "do zrobienia" ale jak zobaczył, że karteczkę z tymi notatkami
    chowam do dowodu rejestracyjnego, to zaprostestował:
    bo to podkładka. A niby same pierdoły tam były na liście nie wpływające
    na bezpieczeństwo.