  • Data: 2023-09-02 13:41:58
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2023 o 12:22, cef pisze:

    > Ale nie zapisał w systemie.

    Ano, nie zapisał.
    Ostrzegł mnie tylko, ze to może mnie trochę kosztować przy spotkaniu z
    policją.

    > PS
    > Kiedyś zapisałem sobie na karteczce rzeczy, które diagnosta
    > wymienił jako "do zrobienia" ale jak zobaczył, że karteczkę z tymi
    > notatkami
    > chowam do dowodu rejestracyjnego, to zaprostestował:
    > bo to podkładka. A niby same pierdoły tam były na liście nie wpływające
    > na bezpieczeństwo.

    Parę lat temu, diagnosta nawet nie odnotował mojej bytności w stacji
    diagnostycznej. Stwierdził, że w dwa tygodnie nie zrobią mi progów.
    I miał rację. Kilka tygodni później pogadałem z nim i pieczątkę w
    dowodzie przystawił, żebym bez stresu pojechał do umówionego blacharza.

    --
    -
    Akarm