eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2010-02-13 14:02:17
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:hl66sd$ap9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > news:hl66i7$9ul$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Przembo pisze:
    >>>> Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
    >>>> Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy,
    >>>> tu nie będę się spierać.
    >>> Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
    >>> bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
    >>> balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli
    >>> trakcji) na śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po
    >>> sznurku, RWD o tej samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już
    >>> odpuszczania gazu i pewnej kontry a więc jechało wolniej.
    >> A według mnie jest po prostu tańsze, prostsze w produkcji/montażu, do
    >> tego lżejsze i zaoszczędza miejsca w kabinie, bagażniku. Przewaga którą
    >> wskazałeś to max kilka dni w roku, nawet przy obecnych warunkach bardzo
    >> śliska nawierzchnia jest rzadko...
    > Wreszcie mówisz jak człowiek.
    > Jest rzadko - to prawda.
    > Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze
    > kilka postów temu).

    To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?
    Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.
    Jestem w stanie przyznać że walce o szerokości 225 (min - dla drobnych
    problemów fabryki "poprawiać" nie będę) w koleinach kilkunastucentymetrowych
    ("słychać" tą głbokość po podwoziu - sic!) nie pozwalają na swobodną jazdę.
    W RWD jak się zakopiemy to nie znajdziemy przyczepności 10cm z boku tak
    łatwo jak w FWD. Ponadto jazda tyłem w koleinach i przebijanie się przez
    pryzme śnigu by wjechać na miejsce parkingowe pod minimalną górkę w RWD jest
    naprawde trudna, ale jak dotąd każdego dnia udawało mi się zaparkować i
    dalej wole RWD bo po wyjeździe z parkingu jeździ się tym świetnie, IMvHO
    bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.

    Pozdr



  • 2. Data: 2010-02-13 14:10:50
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hl67sn$dfo$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    > news:hl66sd$ap9$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >> news:hl66i7$9ul$1@news.onet.pl...
    >>> Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >>> news:hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl...
    >>>> Przembo pisze:
    >>>>> Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
    >>>>> Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy,
    >>>>> tu nie będę się spierać.
    >>>> Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
    >>>> bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
    >>>> balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli
    >>>> trakcji) na śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po
    >>>> sznurku, RWD o tej samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już
    >>>> odpuszczania gazu i pewnej kontry a więc jechało wolniej.
    >>> A według mnie jest po prostu tańsze, prostsze w produkcji/montażu, do
    >>> tego lżejsze i zaoszczędza miejsca w kabinie, bagażniku. Przewaga którą
    >>> wskazałeś to max kilka dni w roku, nawet przy obecnych warunkach bardzo
    >>> śliska nawierzchnia jest rzadko...
    >> Wreszcie mówisz jak człowiek.
    >> Jest rzadko - to prawda.
    >> Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze
    >> kilka postów temu).
    >
    > To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?

    Tak odebrałem sprzeciw wobec mojego (odwrotnego) zdania.

    > Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.

    Problem w tym że w ogóle go gloryfikujesz.
    A to napęd bez zalet (dla aut o niskiej mocy).


    >, IMvHO bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.

    A dla mnie podsterowność jest o wiele bardziej przewidywalna, a jako że nie
    lubię i nie zamierzam jeździć poślizgami, to RWD jest dla mnie wrogiem.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: