-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Sat, 13 Feb 2010 14:10:50 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 42
Message-ID: <hl68cr$eos$1@news.onet.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
<op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
<hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
<hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
<hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
<hl3pbi$10mu$2@news.mm.pl> <hl4mmr$6j2$1@news.onet.pl>
<hl5f13$hj6$1@news.mm.pl> <hl5t98$jjb$1@news.onet.pl>
<hl5uhu$mab$1@news.onet.pl> <hl60mr$c9k$1@mx1.internetia.pl>
<hl61hd$st1$1@news.onet.pl> <hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl>
<hl66i7$9ul$1@news.onet.pl> <hl66sd$ap9$1@news.onet.pl>
<hl67sn$dfo$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aby40.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266066651 15132 83.25.50.40 (13 Feb 2010 13:10:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 13:10:51 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hl67sn$dfo$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 100213-0, 2010-02-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251666
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
news:hl67sn$dfo$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:hl66sd$ap9$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
>> news:hl66i7$9ul$1@news.onet.pl...
>>> Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
>>> news:hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl...
>>>> Przembo pisze:
>>>>> Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
>>>>> Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy,
>>>>> tu nie będę się spierać.
>>>> Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
>>>> bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
>>>> balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli
>>>> trakcji) na śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po
>>>> sznurku, RWD o tej samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już
>>>> odpuszczania gazu i pewnej kontry a więc jechało wolniej.
>>> A według mnie jest po prostu tańsze, prostsze w produkcji/montażu, do
>>> tego lżejsze i zaoszczędza miejsca w kabinie, bagażniku. Przewaga którą
>>> wskazałeś to max kilka dni w roku, nawet przy obecnych warunkach bardzo
>>> śliska nawierzchnia jest rzadko...
>> Wreszcie mówisz jak człowiek.
>> Jest rzadko - to prawda.
>> Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze
>> kilka postów temu).
>
> To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?
Tak odebrałem sprzeciw wobec mojego (odwrotnego) zdania.
> Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.
Problem w tym że w ogóle go gloryfikujesz.
A to napęd bez zalet (dla aut o niskiej mocy).
>, IMvHO bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.
A dla mnie podsterowność jest o wiele bardziej przewidywalna, a jako że nie
lubię i nie zamierzam jeździć poślizgami, to RWD jest dla mnie wrogiem.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=