-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu.pl
!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Przembo" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Sat, 13 Feb 2010 14:02:17 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <hl67sn$dfo$1@news.onet.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
<op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
<hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
<hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
<hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
<hl3pbi$10mu$2@news.mm.pl> <hl4mmr$6j2$1@news.onet.pl>
<hl5f13$hj6$1@news.mm.pl> <hl5t98$jjb$1@news.onet.pl>
<hl5uhu$mab$1@news.onet.pl> <hl60mr$c9k$1@mx1.internetia.pl>
<hl61hd$st1$1@news.onet.pl> <hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl>
<hl66i7$9ul$1@news.onet.pl> <hl66sd$ap9$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-62-122-113-8.ip.attu.pl
X-Trace: news.onet.pl 1266066135 13816 62.122.113.8 (13 Feb 2010 13:02:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 13:02:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 100212-2, 2010-02-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251661
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hl66sd$ap9$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> news:hl66i7$9ul$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
>> news:hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl...
>>> Przembo pisze:
>>>> Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
>>>> Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy,
>>>> tu nie będę się spierać.
>>> Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
>>> bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
>>> balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli
>>> trakcji) na śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po
>>> sznurku, RWD o tej samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już
>>> odpuszczania gazu i pewnej kontry a więc jechało wolniej.
>> A według mnie jest po prostu tańsze, prostsze w produkcji/montażu, do
>> tego lżejsze i zaoszczędza miejsca w kabinie, bagażniku. Przewaga którą
>> wskazałeś to max kilka dni w roku, nawet przy obecnych warunkach bardzo
>> śliska nawierzchnia jest rzadko...
> Wreszcie mówisz jak człowiek.
> Jest rzadko - to prawda.
> Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze
> kilka postów temu).
To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?
Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.
Jestem w stanie przyznać że walce o szerokości 225 (min - dla drobnych
problemów fabryki "poprawiać" nie będę) w koleinach kilkunastucentymetrowych
("słychać" tą głbokość po podwoziu - sic!) nie pozwalają na swobodną jazdę.
W RWD jak się zakopiemy to nie znajdziemy przyczepności 10cm z boku tak
łatwo jak w FWD. Ponadto jazda tyłem w koleinach i przebijanie się przez
pryzme śnigu by wjechać na miejsce parkingowe pod minimalną górkę w RWD jest
naprawde trudna, ale jak dotąd każdego dnia udawało mi się zaparkować i
dalej wole RWD bo po wyjeździe z parkingu jeździ się tym świetnie, IMvHO
bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 14:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie