eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Sun, 14 Feb 2010 22:03:15 +0000 (UTC)
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@t...dom.local>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1kqd$8lr$1@news.interia.pl>
    <hl1o52$35q$2@news.task.gda.pl>
    <0...@4...com>
    <hl1oqe$bco$2@news.task.gda.pl> <hl9psu$ns0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dnv33.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266184995 17286 83.24.103.33 (14 Feb 2010
    22:03:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 22:03:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255402
    [ ukryj nagłówki ]

    Plumpi <p...@o...pl> napisał(a)
    > Dla normalnego Kowalskiego, który jeździ normalnie tzn. wolniej niż 160 po
    > lodzie i śniegu bez popisówek :) po prostu przedni naped jest
    > bezpieczniejszy i łatwiejszy do opanowania na śliskiej nawierzchni o ile
    > kierowcę oduczy się w takich sytuacjach błędnego odruchu tj. wciskania
    > hamulca.
    > Wyjście z poślizgu w przednionapędowcu polega na dodani gazu i wykonaniu
    > kontry kierownicą. Najczęściej spotykaną reakcją kierowców takim momencie
    > jest wciskanie hamulca co jest po prostu błędem.


    To my chyba jeździmy jakimiś zupełnie innymi samochodami. Jeżdżę od
    zawsze FWD. 99% poślizgów w jakie wpadały moje samochody, polegają na
    poślizgu przedniej osi, i "wyjeżdżaniu" przodu samochodu na zewnątrz
    zakrętu. Dodanie gazu w takim momencie powoduje jeszcze większą utrate
    przyczepności i większy promień skrętu, ujęcie gazu zwykle przywraca
    trakcję. Ale jeśli ujęcie gazu, nie pomaga, to wtedy po prostu hamujemy
    (dobrze wtedy wyprostować koła) i próbujemy jeszcze raz, teraz już z
    mniejszą prędkością. Tak jeżdziłem swoim poprezdnim samochodem
    (Mitsubishi Carisma) i taka technika sprawdzała się w 100%. Teraz mam
    samochów z jakąś kontrolą trakcji i ona robi to podobnie, tzn. ujmuje
    gazu, żeby złapac przyczepność przodu i hamuje tylnimi kołami, żeby
    zacieśnić zakręt.


    --
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: