eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 23:27:15 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <hl4kka$v02$1@news.onet.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl>
    <b...@4...com> <hl1nrp$8uf$1@news.onet.pl>
    <2...@4...com>
    <hl1p6p$bco$5@news.task.gda.pl> <hl1t3h$oqj$1@news.onet.pl>
    <hl1tgh$kei$9@news.task.gda.pl>
    <1fsxzxjs0zg7p$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net>
    <4b753d08$1@news.home.net.pl> <hl3ess$vho$21@news.task.gda.pl>
    <hl3qmh$evi$1@news.onet.pl> <hl3t0v$25c$22@news.task.gda.pl>
    <hl3v8l$rci$1@news.onet.pl> <hl41p6$8vl$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010002016.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266013642 31746 84.10.2.16 (12 Feb 2010 22:27:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 22:27:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254957
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl41p6$8vl$1@news.task.gda.pl...

    >> ABS mimo wszystko ogłupia :)
    >>
    > Dlaczego? Czuć przecież działanie absu. Ja zawsze staram się hamować na
    > pograniczu działania absu, a najchętniej bym ten system odłączył, bo
    > niepotrzebnie wydłuża hamowanie...

    Wręcz przeciwnie ABS je skraca, ale odczucie subiektywne jest takie jakby
    wydłużał, a to dlatego, ze pozbawia nas pełnej kontroli.

    > Jak miałem golfa, "opanowałem do perfekcji wyciąganie przodu", ale gdy
    > robiła się większa prędkość o kontrolowaniu poślizgu nie było mowy, po
    > prostu to był fart jak się udało. Teraz gdy jeżdżę z tylnym napędem tylko
    > sie śmieję z tego co się robiło golfem, albo czego nie robiło, myśląc że
    > to optimum możliwości samochodu na śniegu :) W BMW jadąc poślizgiem czuję,
    > że w pełni kontroluję auto w porównaniu do tego co się dzieje w uślizgu z
    > przednim napędem (obojętnie jakie to było nie było auto z FWD). Po prostu
    > FWD leci bokiem i nie wychodzi z poślizgu, a jak wychodzi, to jest efekt
    > "odrzucania" w drugą stronę tyłu ze znacznie większą siłą i jak się uda
    > jeszcze raz skontrować, to trzeci raz jak rzuci, to koniec.

    Tylnonapędowce łatwiej jest wprowadzić w poślizg i do pewnej granicy mamy
    nad tym poslizgiem pełną kontrolę.
    Natomiast przednionapędowce trudniej jest wprowadzić w poślizg, ale za to
    łatwiej jest wyprowadzić z poślizgu niekontrolowanego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: