  • Data: 2010-02-12 12:03:09
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl3cb9$vho$13@news.task.gda.pl...

    > Przykro mi, że miałeś egzemplarz po przejściach, taki faktycznie ma prawo
    > pływać. Jakie miałeś bmw i jakie miało opony, że uważasz że zimą się
    > kompletnie nie nadaje do jazdy?

    kto kurwa mówi o pływaniu?

    Chodzi o zwykła, prostą przyczepnosć, choćby przy ruszaniu.

    Masz silni z przodu, napęd na tył. Rozkład mas w okolicach 50%.
    Przednionapędówka ma (zwykle) silnik z przodu, napęd na przód, rozklad mas
    taki, ze oś napędzana jest bardziej obciążona.
    To wlasnie powoduje, ze FWD na sliskiej nawierzchni lepiej w normalnym ruchu
    sprawdzi sie duzo lepiej niz RWD.

    Ruszenie FWD na tej samej nawierzchni będzie efektywniejsze niż RWD -
    podobnie z wyjeżdzaniem ze sniegu.

    Jesli tego nie rozumiesz, znaczy sie, ze masz to BMW za krótko i/lub za
    krótko jeździsz samochodami - zwlaszcza RWD

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE