-
Data: 2010-02-13 14:02:17
Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hl66sd$ap9$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> news:hl66i7$9ul$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
>> news:hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl...
>>> Przembo pisze:
>>>> Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
>>>> Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy,
>>>> tu nie będę się spierać.
>>> Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
>>> bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
>>> balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli
>>> trakcji) na śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po
>>> sznurku, RWD o tej samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już
>>> odpuszczania gazu i pewnej kontry a więc jechało wolniej.
>> A według mnie jest po prostu tańsze, prostsze w produkcji/montażu, do
>> tego lżejsze i zaoszczędza miejsca w kabinie, bagażniku. Przewaga którą
>> wskazałeś to max kilka dni w roku, nawet przy obecnych warunkach bardzo
>> śliska nawierzchnia jest rzadko...
> Wreszcie mówisz jak człowiek.
> Jest rzadko - to prawda.
> Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze
> kilka postów temu).
To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?
Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.
Jestem w stanie przyznać że walce o szerokości 225 (min - dla drobnych
problemów fabryki "poprawiać" nie będę) w koleinach kilkunastucentymetrowych
("słychać" tą głbokość po podwoziu - sic!) nie pozwalają na swobodną jazdę.
W RWD jak się zakopiemy to nie znajdziemy przyczepności 10cm z boku tak
łatwo jak w FWD. Ponadto jazda tyłem w koleinach i przebijanie się przez
pryzme śnigu by wjechać na miejsce parkingowe pod minimalną górkę w RWD jest
naprawde trudna, ale jak dotąd każdego dnia udawało mi się zaparkować i
dalej wole RWD bo po wyjeździe z parkingu jeździ się tym świetnie, IMvHO
bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 14:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie