eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl
    !newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Sat, 13 Feb 2010 14:00:36 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <hl67pt$64e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
    <op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
    <hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
    <hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
    <hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
    <hl3cb9$vho$13@news.task.gda.pl> <hl3chk$ade$1@inews.gazeta.pl>
    <hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-166-62.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266066045 6286 77.254.166.62 (13 Feb 2010 13:00:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 13:00:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251660
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    >> Chodzi o zwykła, prostą przyczepnosć, choćby przy ruszaniu.
    >
    > Chyba jedynie przy ruszaniu na ekstremalnie śliśkiej nawierzchni i pod
    > górę :-) Podasz inny przykład ? :-)

    po co?
    Wcale nie chodzi o ekstremalnie śliskie nawierzchnie, a po prostu
    nieodśnieżoną polską drogę.
    Zwykly snieg na drodze.


    >
    >> Masz silni z przodu, napęd na tył. Rozkład mas w okolicach 50%.
    >> Przednionapędówka ma (zwykle) silnik z przodu, napęd na przód, rozklad
    >> mas taki, ze oś napędzana jest bardziej obciążona.
    >> To wlasnie powoduje, ze FWD na sliskiej nawierzchni lepiej w normalnym
    >> ruchu sprawdzi sie duzo lepiej niz RWD.
    >
    > wiekszość FWD nie ma LSD natomiast wiele RWD tak i co wtedy ? :-)

    nie wiem skąd te dane "nie wiele/wiele"


    >
    >> Ruszenie FWD na tej samej nawierzchni będzie efektywniejsze niż RWD -
    >> podobnie z wyjeżdzaniem ze sniegu.
    >
    > Mogę się z Tobą założyć, że dynamiczniej uda się ruszyć RWD niż FWD o ile
    > nie bedzie to przykład ekstremalnie śliskiej nawierzchni - czyli większość
    > przypadków.

    Mówimy o sniegu na drodze. Przyjmuje zakład :D

    >
    > Ponadto samochód nie powinien służyć jako pług - do jazdy w głębokim
    > śniegu służą inne pojazdy lub po prostu zakładamy łańcuchy :-)

    pewnie.
    Moze być płytki, moze byc ubity, moze być oblodzony - nie ważne. Na każdej
    śliskiej zimowej nawierzchni przecietny FWD i podobny przeciętny RWD
    *ruszając* będzie sprawniejszy.
    Stwierdzone oerganoleptycznie przez wszystkich, ktorzy mieli przyjemnosć
    jeździć różnymi autami.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE
    Dwa ogony Irma i Myszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: