-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl
!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Sat, 13 Feb 2010 14:00:36 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 55
Message-ID: <hl67pt$64e$1@inews.gazeta.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
<op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
<hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
<hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
<hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
<hl3cb9$vho$13@news.task.gda.pl> <hl3chk$ade$1@inews.gazeta.pl>
<hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-166-62.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1266066045 6286 77.254.166.62 (13 Feb 2010 13:00:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 13:00:45 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: cita
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251660
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
news:hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Chodzi o zwykła, prostą przyczepnosć, choćby przy ruszaniu.
>
> Chyba jedynie przy ruszaniu na ekstremalnie śliśkiej nawierzchni i pod
> górę :-) Podasz inny przykład ? :-)
po co?
Wcale nie chodzi o ekstremalnie śliskie nawierzchnie, a po prostu
nieodśnieżoną polską drogę.
Zwykly snieg na drodze.
>
>> Masz silni z przodu, napęd na tył. Rozkład mas w okolicach 50%.
>> Przednionapędówka ma (zwykle) silnik z przodu, napęd na przód, rozklad
>> mas taki, ze oś napędzana jest bardziej obciążona.
>> To wlasnie powoduje, ze FWD na sliskiej nawierzchni lepiej w normalnym
>> ruchu sprawdzi sie duzo lepiej niz RWD.
>
> wiekszość FWD nie ma LSD natomiast wiele RWD tak i co wtedy ? :-)
nie wiem skąd te dane "nie wiele/wiele"
>
>> Ruszenie FWD na tej samej nawierzchni będzie efektywniejsze niż RWD -
>> podobnie z wyjeżdzaniem ze sniegu.
>
> Mogę się z Tobą założyć, że dynamiczniej uda się ruszyć RWD niż FWD o ile
> nie bedzie to przykład ekstremalnie śliskiej nawierzchni - czyli większość
> przypadków.
Mówimy o sniegu na drodze. Przyjmuje zakład :D
>
> Ponadto samochód nie powinien służyć jako pług - do jazdy w głębokim
> śniegu służą inne pojazdy lub po prostu zakładamy łańcuchy :-)
pewnie.
Moze być płytki, moze byc ubity, moze być oblodzony - nie ważne. Na każdej
śliskiej zimowej nawierzchni przecietny FWD i podobny przeciętny RWD
*ruszając* będzie sprawniejszy.
Stwierdzone oerganoleptycznie przez wszystkich, ktorzy mieli przyjemnosć
jeździć różnymi autami.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 15:25 Yans van Horn
- 13.02.10 16:17 Kuba \(aka cita\)
- 13.02.10 17:09 Yans van Horn
- 13.02.10 21:21 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=