  • 101. Data: 2010-02-12 15:08:08
    Temat: Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-12 14:15, *Filip KK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Ten, który wciśnie hamulec do oporu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 102. Data: 2010-02-12 15:11:56
    Temat: Re: Video
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Pozdrawiam - Dariusz Grzybowski d...@a...pl CHP
    ABAKUS Sp z o.o. ul.Lubelska 41G 10-408 Olsztyn tel. 89 532 50 45 fax.89 533
    28 40 kom:509 428 250
    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=r
    elated
    > Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w
    > takich warunkach?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=P-5Te9XUMzg&feature=r
    elated

    > http://www.youtube.com/watch?v=MvWWv1dO2kM&feature=r
    elated

    > http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk&feature=r
    elated

    > http://www.youtube.com/watch?v=BN8Whp7Ec80&feature=r
    elated
    > Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej
    > prędkości na lodzie.

    Ty chyba jakiś uraz masz z dzieciństwa...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 103. Data: 2010-02-12 15:14:07
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-12 14:58, *MadMan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    elated

    > Może jakiś komentarz? Bo to wszystko po germańsku jest... Nie wiem które
    > auto ma jaki napęd.

    Wystarczą dwa - BMW (nie ten X5 bodaj, co całkiem ładnie pojechał) RWD,
    Volvo FWD :) (o ile dobrze zrozumiałem)

  • 104. Data: 2010-02-12 15:29:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Darek." <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
    elated

    > Gówno widac na tym filmiku...
    > I tak uważam że przedni napęd jest lepszy od tylnonapędowca.
    > Ciekawe jakby zachowywał się na śliskich zakrętach?

    A ciekawe, ktory z nich to zrobi?

    http://www.youtube.com/watch?v=lOdTCNRWrH4

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 105. Data: 2010-02-12 15:32:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    elated
    > Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej

    Z tego co widze, najlepiej radza sobie tam modele turbo z AWD. Boxster RWD
    najpierw wywinal 270' probujac dojechac na miejsce proby, pozniej toczac sie
    w tempie emerytowanego organisty skosil kilka palikow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 106. Data: 2010-02-12 15:43:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Filip KK pisze:

    > Jedyną zaletą przedniego napędu, gdy cofasz masz tylny.

    Spróbuj tylnym wykopać się łapiąc przyczepność np. 5cm bardziej z prawej strony... :)

    Bardzo lubiłem tylny, ale lepszym na śniegu go nie nazwę.

  • 107. Data: 2010-02-12 15:46:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-02-12 13:38, *Filip KK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > I to :):
    > http://www.youtube.com/watch?v=oR7pKBIoHl4&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=MMuxmCztFUk&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=gDJQXFrBHLU&feature=r
    elated

    > No nie chce mi się więcej wklejać - masa tego jest :)

    Wykopywanie się RWD z zaspy jest jak walka z zawiązanymi rękami :)

  • 108. Data: 2010-02-12 15:59:26
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip KK n...@n...pl ...

    > Tak, wyprzedzenie kogoś za wszelką cenę, bo... Bo ten przede mną jedzie
    > wolniej, niż ja bym mógł.

    ale w jakims konkretnym celu piszesz to akurat w tym miejscu watku, w
    ktorym ja wspomniałem o jezdzie 3 pasmowa drogą?

  • 109. Data: 2010-02-12 16:00:06
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 15:04, P_ablo pisze:

    > Oczywiscie zakladamy, ze jezdzisz reczniakiem lub automatem na np
    > tiptronicu...

    Z tego co się orientuję, to w BMW nie były skrzyni tiptronic, chyba że w
    jakiejś słabej starej trójce.

    > Wytlumacz mi dlaczego wedlug Ciebie, hamowanie silnikiem ma byc
    > skuteczniejsze niz hamowanie hamulcami ?

    Jest to udowodnione testami, że hamowanie silnikiem i hamulcami jest
    skuteczniejsze, niż hamowanie samymi hamulcami. Teraz pytanie jak to się
    ma do tylnego napędu.
    Na pewno skuteczniejsze hamowanie będzie z tylnym napędem, bo mamy
    większe możliwości omijania przeszkód w zakręcie podczas hamowania. Ale
    czysto teoretycznie jadąc prosto i hamując.

    > IMHO zapominasz, ze uklad hamulcowy i abs wykorzysta przyczepnosc tylu
    > rowniez. Bardzo prawdopodobne, ze jest tak zaprogramowany, aby odpuscic
    > odrobine wczesniej niz przod, nie zmienia to faktu, ze jednak hamuje i nie
    > ma znaczenia czy hamujesz silnikiem czy wciskasz pedal hamulca - koncowy
    > efekt jest taki sam.

    I tu jesteś w błędzie.

    A prosiłem - nie mieszać elektroniki w to pytanie.

  • 110. Data: 2010-02-12 16:01:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 15:08, Mirek Ptak pisze:

    > Ten, który wciśnie hamulec do oporu :)

    A jeżeli w obu przypadkach będzie naciśnięty hamulec do oporu? :)