eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.n
    ask.pl!news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 14:15:05 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <hl3k95$25c$1@news.task.gda.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl27i4$dat$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hl270j$1pt$1@inews.gazeta.pl> <hl3i71$93g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hl3i6a$n8p$1@news.task.gda.pl> <hl3k3s$5ip$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1265980517 2220 87.206.96.146 (12 Feb 2010 13:15:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 13:15:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl3k3s$5ip$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254705
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-12 14:01, P_ablo pisze:

    > Gdyby mozna skuteczniej hamowac tylem, to konstruktorzy nie dzililiby sily
    > hamowania w osobowkach 2/3 na przod i 1/3 na tyl... zawsze jeszcze mozesz
    > wywalic korektor sily hamowania, ale nie zdziw sie jak cie tyl wyprzedzi
    > przy pierwszym dotknieciu hamulca. O ile wprawny kierowca moze wykorzystac
    > naped na tyl podczas awaryjnej sytuacji, o tyle przy samym hamowaniu rodzaj
    > napedu nie ma wiekszego znaczenia. I wlasnie w zwiazku z tym, "zimowe cipy"
    > jezdza tak wolno...
    >
    Ok, przeanalizujmy taką sytuację, czysto teoretycznie bez żadnych
    systemów elektronicznych.

    RWD:
    Hamowanie hamulcem nożnym + silnikiem.

    FWD:
    Hamowanie hamulcem nożnym + silnikiem.


    Który lepiej wyhamuje?

    Czysto teoretycznie. Zapominając o systemach i kręceniem kierownicą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: