-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.n
ask.pl!news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
Date: Fri, 12 Feb 2010 14:15:05 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 23
Message-ID: <hl3k95$25c$1@news.task.gda.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl27i4$dat$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hl270j$1pt$1@inews.gazeta.pl> <hl3i71$93g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hl3i6a$n8p$1@news.task.gda.pl> <hl3k3s$5ip$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1265980517 2220 87.206.96.146 (12 Feb 2010 13:15:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 13:15:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <hl3k3s$5ip$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254705
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-02-12 14:01, P_ablo pisze:
> Gdyby mozna skuteczniej hamowac tylem, to konstruktorzy nie dzililiby sily
> hamowania w osobowkach 2/3 na przod i 1/3 na tyl... zawsze jeszcze mozesz
> wywalic korektor sily hamowania, ale nie zdziw sie jak cie tyl wyprzedzi
> przy pierwszym dotknieciu hamulca. O ile wprawny kierowca moze wykorzystac
> naped na tyl podczas awaryjnej sytuacji, o tyle przy samym hamowaniu rodzaj
> napedu nie ma wiekszego znaczenia. I wlasnie w zwiazku z tym, "zimowe cipy"
> jezdza tak wolno...
>
Ok, przeanalizujmy taką sytuację, czysto teoretycznie bez żadnych
systemów elektronicznych.
RWD:
Hamowanie hamulcem nożnym + silnikiem.
FWD:
Hamowanie hamulcem nożnym + silnikiem.
Który lepiej wyhamuje?
Czysto teoretycznie. Zapominając o systemach i kręceniem kierownicą.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.10 14:25 MadMan
- 12.02.10 14:32 Filip KK
- 12.02.10 14:41 Cavallino
- 12.02.10 14:48 Mirek Ptak
- 12.02.10 14:43 J.F.
- 12.02.10 14:51 Mirek Ptak
- 12.02.10 14:56 Darek.
- 12.02.10 14:56 Mihaj
- 12.02.10 14:58 Mirek Ptak
- 12.02.10 14:58 MadMan
- 12.02.10 15:04 P_ablo
- 12.02.10 15:08 Mirek Ptak
- 12.02.10 15:11 Darek.
- 12.02.10 15:14 Mirek Ptak
- 12.02.10 15:29 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=