  • Data: 2009-06-20 20:50:05
    Temat: Re: Przednie oswietlenie sceny
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > Nie, nie brzmi skomplikowanie, kiedys obserwowalem wskazania przeslony
    > wzgkledem czasu, przy stalym iso, robiac kilka serie 4-5 fotek, wiedzialem
    > czego sie spodziewac- a chcialem uzyskac ciemniejszy 1 plan na tle np
    > blyszczacego morza.
    > W kompaktach jeszcze prosciej kierowalem na zrodlo swiatla wybijajace sie
    > z 1 planu (np. dziecka) widzialem, ze pomiar glupieje, ale o taki czy inny
    > ekekt mi chodzilo.

    Przyklad fotki z kompaktu, oraz pierwszych prob z nowym "sprzetem".
    kompakt: canon a720is(choc ostrzejsze udawlo mi sie zrobic wlasnym canonem
    S2is)
    http://img197.imageshack.us/img197/5694/img0777s.jpg

    obecny nikon d5000
    http://img5.imageshack.us/img5/1743/dsc0011bf.jpg

    W przypadku 1 fotki czasem robilem z doswietleniem, ale tak po prosty
    bardziej naturalnie mi sie wydawalo.

    elm