  • 21. Data: 2010-03-31 22:25:39
    Temat: Re: Przedni napÄ?d a przyspieszenie
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in news:hovrq3$6bd$1@inews.gazeta.pl:

    > Kolegi dlubniety STI nie mieli zbytnio. :)

    mieli mieli (pisze o sniegu i jezdzie po normalnych drogach na cywilnych oponach bez
    kolcow, zeby sie
    utrzymac miedzy kraweznikami)

  • 22. Data: 2010-03-31 22:37:35
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in news:hovrnq$67l$1@inews.gazeta.pl:

    > Tym nie, ale jezdzilem Integra Type-R, CTR, mialem MX-6 KLZE ze
    > szpera, Prelude 2.2 BB4 ze szpera, Civica 1.8vti ze szpera i jeszcze
    > kilka mocnych FWD. Fizyki nie oszukasz.

    i co, nie skrecaly?

  • 23. Data: 2010-03-31 22:41:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 31 Mar 2010 17:03:04 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Tym nie, ale jezdzilem Integra Type-R, CTR, mialem MX-6 KLZE ze szpera,
    > Prelude 2.2 BB4 ze szpera, Civica 1.8vti ze szpera i jeszcze kilka mocnych
    > FWD. Fizyki nie oszukasz.

    Jeździłeś całym stadem wózków, które mają jedną cechę: są
    przynajmniej o jedną generację do tyłu w stosunku do Foki.

    Nie, Foka nie będzie najzajebistszym autem w każdych warunkach,
    ale jak twierdzą ci, którym było dane tego auta spróbować, daje
    niezłego banana i umożliwia konkretną jazdę, nawet w
    trudniejszych warunkach.

    r.
    _____________

  • 24. Data: 2010-03-31 23:02:07
    Temat: Re: Przedni napęd a przyspieszenie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 31 Mar 2010 12:19:25 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Moglibyście podać parę przykładów mocnych samchodów z przednim napędem
    > oraz jakie przyspieszenie od zera do setki są w stanie osiagnąć?

    Seria-seria, czy niekoniecznie? 6.87s na ćwiartkę wystarczy? :)
    Ile koni? Bardzo grubo: 2000 (słownie: dwa tysie).

    http://www.youtube.com/watch?v=djNAtqcwmzI

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2010-04-01 04:22:35
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 31, 11:09 am, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "JAM" <j...@y...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Dodge SRT-4 0-60 ma po 5.3s i 230hp (liczone "po amerykansku").
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Po amerykansku to znaczy jak ?

    JAM

  • 26. Data: 2010-04-01 08:18:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, to <t...@a...xyz> wrote:

    > 6s to chyba granica jeśli chodzi o FWD i auta uliczne (czyli odpadają
    > ekstremalnie grube slicki itp.). Oczywiście mowa o suchym, dobrym
    > asfalcie i szerokich gumach. Poniżej 7s zejść jest raczej trudno.

    Bardziej chodziło o moc powyżej której przyspieszenie (w tym zakresie)
    się już nie zwiększy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2010-04-01 08:18:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, Yogi(n) <y...@o...pl> wrote:

    > Focus RS - 5,9 s do 100 km/h
    > Podobno;-)

    Ładnie. Jakby mu jeszcze przykleić znaczek 1.6 to by ludzie fajne miny
    robili :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-04-01 08:20:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Na suchej, prostej drodze. :>

    A Ty w jakich warunkach byś sprawdzał maksymalne przyspieszenie? Na
    mokrym i krętym szutrze?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 29. Data: 2010-04-01 08:23:07
    Temat: Re: Przedni naped a przyspieszenie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wiesz, 150kW (~200KM) przy predkosci 30m/s (108km/h) daje ciag
    > 5000N (500kG). Co w lekkim samochodzie zapiszczy przednimi kolami i to
    > przy 100km/h.
    > No ale samochody coraz ciezsze, to ze 300KM nie byloby od rzeczy.
    >
    > Tylko kto powiedzial ze 100km/h to jakas granica ?

    My. Bo bez ograniczonych założeń prędzej czy później byśmy doszli do silnika
    rakietowego obudowanego makietą samochodu ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2010-04-01 08:26:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, JAM <j...@y...com> wrote:

> [...]
    > liczyc z tym, ze w czasie startu masz raczej nadmiar mocy i zerwiesz
    > latwo przyczepnosc wiec nie uda ci sie wykorzystac calej mocy na

    Wiem, właśnie dlatego pytanie było o przyspieszenie 0-100, a nie
    powyżej.

    > Pelna moc przydaje sie pozniej, jak
    > juz samochod rozwinie predkosc do dalszego przyyspieszania. Nie jest
    > to zreszta nic unikalnego dla FWD. Samochody sportowe RWD o duzej mocy
    > rowniez maja nadmiar mocy na pierwszych biegach i nie daje sie w nich
    > wykorzystac jej w pelni podczas startu.

    Ale sporo później zaczynają mielić kołami.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski