  • 31. Data: 2010-04-01 08:28:35
    Temat: Re: Przedni napęd a przyspieszenie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Wykorzystać da się każdą moc - pytanie tylko na którym biegu i jak
    > szybko będziesz wtedy jechał.

    A jak myślisz, skąd w wypowiedzi pojawiło się pytanie o przyspieszenie
    0-100km/h? ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2010-04-01 09:30:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Bardziej chodziło o moc powyżej której przyspieszenie (w tym zakresie)
    > się już nie zwiększy.

    Myślę, że 200-250 bez szpery (zależnie od masy auta). Ze szperą trochę
    więcej.

    --
    cokolwiek

  • 33. Data: 2010-04-01 10:36:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > A jak myślisz, skąd w wypowiedzi pojawiło się pytanie o przyspieszenie
    > 0-100km/h? ;-)

    Nie mam pojęcia, bo akurat czas do 100km/h jest często mocno bez sensu
    niezależnie od tego co z czym się porównuje.
    Wystarczy że na I/II biegu ma odcięcie niedaleko przed 100km/h i czas do
    100km/h leci na łeb.

    Lepszy już jest czas na 1/4 mili.

  • 34. Data: 2010-04-01 11:20:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-01, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > niezależnie od tego co z czym się porównuje.
    > Wystarczy że na I/II biegu ma odcięcie niedaleko przed 100km/h i czas do

    Ale ja nie szukam co by tu kupić do wyścigów, w luźnej rozmowie się
    temat urodził ;)

    > Lepszy już jest czas na 1/4 mili.

    Dużo mniej danych, zwłaszcza o seryjnych samochodach.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2010-04-01 12:02:45
    Temat: Re: Przedni napÄ?d a przyspieszenie
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> wrote in message

    > mieli mieli (pisze o sniegu i jezdzie po normalnych drogach na cywilnych
    > oponach bez kolcow, zeby sie
    > utrzymac miedzy kraweznikami)

    Ja pisalem o lekkim deszczu, ty na snieg przeszedles. Tak czy inaczej,
    trakcji jest dwa razy wiecej, wiec tam gdzie AWD zamieli, tam oska stanie w
    miejscu, albo pojedzie w zupelnie innym kierunku, niz planowany.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-04-01 12:03:21
    Temat: Re: Przedni naped a przyspieszenie
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JAM" <j...@y...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]
    .googlegroups.com...

    > Po amerykansku to znaczy jak ?

    Normy ISO/DIN, roznice marginalne ale jakies zdaje sie sa. Napisalem, zeby
    sie zaraz purysci nie doczepili.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-04-01 12:06:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > Jeździłeś całym stadem wózków, które mają jedną cechę: są
    > przynajmniej o jedną generację do tyłu w stosunku do Foki.
    >
    > Nie, Foka nie będzie najzajebistszym autem w każdych warunkach,
    > ale jak twierdzą ci, którym było dane tego auta spróbować, daje
    > niezłego banana i umożliwia konkretną jazdę, nawet w
    > trudniejszych warunkach.

    Kazdy nowy wozek obiecuje niesamowite roznice, a prawda byla taka, ze
    Prelude 2WS z 1991 roku (JDM) i ponad 10 lat mlodsza Integra DC5 zachowywaly
    sie na drodze podobnie.

    Myslisz, ze Focus zdziala cuda? Jasne.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 38. Data: 2010-04-01 12:07:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > No paczpan, a tym Focusem RS jakoś oszukują bo jeździ to tak szybko jak
    > mało co innego.

    Na suchym torze. Temu nigdzie nie przecze.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-04-01 12:50:14
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in news:hp1r08$8o7$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > trakcji jest dwa razy wiecej, wiec tam gdzie AWD zamieli, tam oska
    > stanie w miejscu, albo pojedzie w zupelnie innym kierunku, niz

    ok, w deszczu jest bez porownania, ale mocna oska tez daje rade

  • 40. Data: 2010-04-01 12:51:06
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in news:hp1r8n$9ln$1@inews.gazeta.pl:

    > Na suchym torze. Temu nigdzie nie przecze.

    ale sugerowales tez, ze na prostej a wcale tak nie jest