-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przedni napęd a przyspieszenie
Date: Thu, 01 Apr 2010 08:26:13 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<1...@3...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: chello089073202029.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1270103209 25616 89.73.202.29 (1 Apr 2010 06:26:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2010 06:26:49 +0000 (UTC)
X-User: przemek_ryk
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268909
[ ukryj nagłówki ]On 2010-03-31, JAM <j...@y...com> wrote:
> Chevrolet Cobalt SS ma okolo 5.8 s do 100 km/h. Co do mocy silnika, to
> jakis specjalnych ograniczen nie ma. W FWD spotykalo sie silniki nawet
> o mocy 300 KM. Wspomniany Cobalt ma 260 KM. Przy FWD musisz sie jednak
> liczyc z tym, ze w czasie startu masz raczej nadmiar mocy i zerwiesz
> latwo przyczepnosc wiec nie uda ci sie wykorzystac calej mocy na
> pierwszym czy nawet drugim biegu.
Wiem, właśnie dlatego pytanie było o przyspieszenie 0-100, a nie
powyżej.
> Pelna moc przydaje sie pozniej, jak
> juz samochod rozwinie predkosc do dalszego przyyspieszania. Nie jest
> to zreszta nic unikalnego dla FWD. Samochody sportowe RWD o duzej mocy
> rowniez maja nadmiar mocy na pierwszych biegach i nie daje sie w nich
> wykorzystac jej w pelni podczas startu.
Ale sporo później zaczynają mielić kołami.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.10 08:23 Krzysiek Kielczewski
- 01.04.10 08:28 Krzysiek Kielczewski
- 01.04.10 09:30 to
- 01.04.10 10:36 Tomasz Pyra
- 01.04.10 11:20 Krzysiek Kielczewski
- 01.04.10 12:02 kamil
- 01.04.10 12:03 kamil
- 01.04.10 12:06 kamil
- 01.04.10 12:07 kamil
- 01.04.10 12:50 Maciej Leszczynski
- 01.04.10 12:51 Maciej Leszczynski
- 01.04.10 12:53 Maciej Leszczynski
- 01.04.10 12:55 Katanka
- 01.04.10 13:22 Robert Rędziak
- 01.04.10 13:24 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=