  • Data: 2022-10-28 13:50:15
    Temat: Re: Przechowywanie opon - max okres?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Oct 2022 12:59:46 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > One i teraz są niewiele warte na rynku.
    > To są opony do elektryka:
    > Michelin E Primacy 195/60 R18 96 H XL
    > Niewielu teraz jest chętnych na taki egzotyczny rozmiar.
    > Za cztery lata może być więcej elektryków - to i wtedy zapotrzebowanie na
    > takie opony może być większe.

    > Abyśmy teraz tylko takie kłopoty mieli :-)
    > Ale zburzyłeś mój spokój, jeszcze nie wiem co zrobię.

    Eee tam - przeciez ci pisalem, ze ja starzenia nie widzę.

    No ale Michelin moze widzi, opona pod panem prezydętem pekła ze
    starosci ... 6 lat miala :-)

    https://www.rp.pl/kraj/art10040241-wypadek-prezydent
    a-dudy-zawinila-zuzyta-opona

    Tylko ... wez poprawke na pismakow i ekspierdow.
    "Popełniono też błąd w samym Karpaczu - 3,5-tonowym bmw podjechano pod
    wyciąg na Śnieżkę, dodatkowo go eksploatując. To droga szutrowa,
    kamienista i oblodzona. "

    Domyslam sie, ze o tę droge chodzi
    https://goo.gl/maps/4NgspK99jEJSppti6

    Oblodzona? W zimie jak najbardziej.
    Kamienista? hm, moze i mozna tak nazwac, ale to tylko 50m.

    Szutrowa ... potem wyglada calkiem niezle na fotce
    https://goo.gl/maps/nAhtpZPi8JXSj91U7

    ale skleroza mi podpowiada, ze ten stary asfalt mozna by i szutrem
    nazwac.
    No chyba, ze go jeszcze 50m dalej wywiezli, pod samo krzeselko,
    tam mogl byc kawalek szutru.

    Tym niemniej Michelin jakies zalecenia ma ... ale to opona bardzo
    specjalna.

    P.S. Wyciag jest juz nowy, to i drogi mogly sie zmienic,
    tu akurat widac chyba stan z czasow wypadku.

    J.