  • Data: 2018-11-22 12:07:37
    Temat: Re: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 22 Nov 2018 11:39:45 +0100, Jacek Maciejewski

    > Gadasz jak ci z Paryża z 18 wieku. Że nie da się
    > bo końskie g... będzie sięgać 2 piętra.

    Ale co oni tam konkretnie gadali?

    > Da się wyeliminować, bo są rozwijane technologie
    > magazynowania energii. Niekoniecznie te elektrochemiczne.

    Czyli konkretnie jakie? O elektrowniach szczytowo-pompowych pisałem,
    stanowią lwią część magazynów energii na świecie. A i tak jest ich bardzo
    mało. Sprężanie powietrza, akumulatory no i wodór który, jak już
    ustaliliśmy, ma pieruńsko mizerną efektywność.

    > A poza tym nie trzeba bo póki co są elektrownie jądrowe

    Które się zamyka, a u nas zamyka jeszcze zanim się wybuduje.

    > a za kilkadziesiąt lat będą fuzyjne.

    Masz kryształową kulę? Pożycz. :P

    > A wymienianie się energią na skalę kontynentalną to możesz
    > sobie już teraz pooglądać na własne oczy w Europie.

    Na jaką skalę? Coś bliżej? Jak chcesz aby Europa sprostała swojemu
    zapotrzebowaniu i jeszcze puszczała energię na drugą półkulę do ameryki?

    --
    Pozdor
    Myjk