  • Data: 2015-08-04 20:05:38
    Temat: Re: Przebijam wszystko;-)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hamulce są nie tyle "obiektywne" -- co natury mentalnej: wraz ze wzrostem
    > zamożności ludziom już się nie chce wysilać, maleje zapotrzebowanie na sukces,
    > zdolność do ryzyka -- a rośnie parcie na wygodę.

    Aż przykro powiedzieć, ale zgadzam się zupełnie.

    > Lecz w triumfującym systemie soc-etatyzmu owe decydowanie indywidualne jest
    > coraz bardziej zastępowane czymś, co zdumiewająco przypomina epokę (zdawałoby
    > się) minioną: centralne planowanie!

    Obejrzałem sobie wczoraj ten filmik;
    https://www.youtube.com/watch?v=SsbaZSmBgNY

    coś o tym, jak uszczęśliwia się ludzi niebezpiecznymi produktami pod
    hasłem ekologii (czyli historia parcia na świetlówki)

    Zawsze byłem całym sercem za UE i ogólnie - za globalizacją.
    Bo cywilizacja podzielona na części oddzielone od siebie o stulecia
    rozwoju zawsze będzie skazana na konflikty.
    No ale to co się wyrabia pod pięknymi hasłami to przechodzi ludzkie
    pojęcie...