    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Przebijam wszystko;-)
    Date: Mon, 3 Aug 2015 22:18:14 +0200

    Pan Zbych napisał:

    > No przecież nabijanie się z chlania nie przystoi:
    > https://www.youtube.com/watch?v=B4AQjV8NpnU

    Miałem to samo skojarzenie! Ale rację ma kolega niedzielski, że coś nam
    przeminęło. Telewizja miała kiedyś charakter medium społecznościowego.
    Skończyło się to wtedy, gdy zamiast jednego czy dwóch programów pojawiły
    się ich dziesiątki, a potem setki. Teraz już nie jest po to, by łączyć
    ludzi, ale żeby każdy znalazł "coś dla siebie". A właściwie była -- bo
    dzisiaj łatwiej szukać w sieci, niż skacząc po kanałach "broadcastingu".
    Więc jest po nic, najwyżej po to, by sprostać gustom najmniej zaradnych,
    którzy sami nie potrafią wybrać co chcą oglądać. Stąd taki jej poziom.
    Umrze, umrze niedługo.

    Jarek

    --
    Telewizja pokazała a uczeni podchwycili,
    Że jednemu psu, gdzieś w Azji, można przyszyć łeb od świni.