  • Data: 2012-01-27 13:47:52
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ napisał(a):
    > Poprzez zwiększanie korków i związanego z tym zużycia paliwa?
    Martwisz sie o zużyte paliwo bo jest drogie? LOL

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++++++++++

    "Do strajkujących dołączyli kierowcy ciężarówek, którzy między in­nymi zablokowali
    kluczowe drogi i
    autostrady tego kraju, w tym także dojazdy do fabryk. Od­notowano przynajmniej 60
    blokad całkowicie
    uniemożliwiających przejazd od Turynu i Medio­lanu na północy poprzez Bolonię i Rzym
    po Neapol i
    Taranto na południu kraju. Nigdzie nie można było podjechać do punktów pobierania
    opłat na
    autostradach, co spowodowało potęż­ne uszczuplenie wpływów do kasy operatorów
    autostrad. Kierowcy
    ciężarówek sparaliżowali m.in. pracę w fabrykach Fiata w Melfi, Pomigliano, Cassino i
    Mirafiori oraz
    Sevel Val di Sangro."

    Jestem za czymś takim. Kilka takich akcji przyniosło by zajebisty skutek, a
    złodziejom i darmozjadom
    zwieracze by puszczały na sama myśl podniesienia cen akcyzy i podatków.

    Trzeba pamiętać że w jedności siła, a polaczek teraz ekonomicznie za ryj jest
    trzymany i po za
    skomleniem na necie na nic innego go nie stać. Chciał bym się mylić.

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706159,797335-Droga
    -benzyna-przyczyna-drogowych-protestow.html

    --
    Krzysiek