  • Data: 2009-08-02 22:47:41
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-02 22:01, k...@o...pl napisał (a)::

    > Akcja ma uderzyć w kierowców. To oni mają być niezadowoleni i mieć straty. Wtedy
    > pośrednio uderzy w ustawodawce i właściciela.
    Akurat w ten piątek nie jeździłem do Krakowa. Ale byłbym wkurwiony na
    debili odliczających grosze.

    > To niezadowoleni kierowcy mają
    > żądać odszkodowania za kiepską usługę.
    Wskaż mi jakie straty ponieśli kierowcy samochodów osobowych oprócz
    powrotu o normalnej godzinie i spędzenia popołudnia i wieczoru z rodziną.

    > Motocykliści są zadowoleni.
    Powodzenia.

    > Bo zapłacili
    > i wjechali na autostradę.
    Ja też czasem wjeżdżam motocyklem na płatne odcinki autostrad. Ale mam
    działający mózg. I to, że on działa pozwala mi przewidzieć, że będę
    przejeżdżał przez bramki. Więc mogę sobie przygotować np. dwa banknoty
    po 10 PLN. Czas spędzony na bramkach jest wielokrotni niższy niż przy
    podaniu woreczka jednogroszówek.

    > To właściciel autostrady jest nieprzygotowany na
    > obsługę zbyt dużej ilości wjeżdżających i dlatego jest korek.
    Nie jest przygotowany na to, że zbiór złośliwych istot będzie sabotował
    działanie jego firmy. To możemy wykazać w każdej branży. Gdy odliczonymi
    jednogroszówkami zacznie płacić 20-30-100 osób spowoduje to blokadę
    dowolnego punktu gdzie pobiera się opłaty. Fajny sposób na wykończenie
    konkurencji.

    ? Pierdzielenie że
> [...]
    > odpowiada i dał kwitek. Robi to przez ileś tam godzin dziennie i spada do domu.
    > Pracownikowi jest lepiej jak przejedzie mniej samochodów a nie więcej. Protest
    > motocyklistów jest dobry dla szeregowych pracowników. Zapewne cieszy się również
    > ich poparciem. Szeregowi pracownicy, bez których autostrada nie działa, są tam
    > najgorzej wynagradzani. Codziennie kilka godzin w budce wdychają spaliny.
    > Dostają za to pieniądze które nie pozwolą im podreperować zdrowia po kilku
    > latach pracy w takim miejscu. Dostają tyle żeby na bieżąco przeżyć.
    Fajna socjalistyczna gadka. Może mają w tym cel, żeby na bramkach
    2-3-12-24 miesięcy pobimbać. Zapewniam Cię, że jeżdżąc codziennie przez
    65 dni A4 w obie strony z Katowic do Krakowa i z powrotem nigdy ta sama
    osoba nie kasowała mnie na bramkach.

    > To jeśli
    > ktoś z zewnątrz zrobi to czego oni nie zrobią, czyli pozbawi właściciela
    > autostrady części wpływów. To będą zadowoleni.
    Dlaczego mają być zadowoleni. Skoro 80% z nich można zwolnić, bo
    podjeżdżający motocykl się przepuści, wyda się motocyklistom karty do
    automatycznego otwierania bramek lub zrobi się bramkę dla motocyklistów
    o szerokości 1,5m ciągle otwartą.

    > Jak się będą starali to więcej
    > nie zarobią. Włożą więcej energii za te same pieniądze i na pewno nawet dziękuję
    > od szefa nie usłyszą.

    Może po prostu szef im podziękuje. I wymarzone studia, odżywki dla
    dziecka, albo spłata raty za mieszkanie .... i tak dalej. Może SF
    zaczniemy pisać.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3