  • Data: 2009-08-02 22:30:57
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-02 21:39, de Fresz napisał (a)::

    > Myślę że to powinno być trochę inaczej rozegrane, aby miało szanse
    > powodzenia. Powinno się roztrombić na lewo i prawo, że tego to a tego, o
    > tej i tej, banda motocyklistów będzie wyjątkowo skrupulatnie odliczać
    > drobne, w związku z czym uprasza się szacownych kolegów z puszek o
    > wybranie innej drogi, celem uniknięcia nerwów i marnacji czasu. I za
    > tydzień to samo. I za kolejny, etc. Taka nowa świecka tradycja, jak
    > rowerowa Masa Krytyczna. Jak puszki pojadą inną drogą, to trzepnie to
    > minimalnie po kieszeni zarządce i może jednak ktoś tam ruszy szarymi
> [...]
    I jedyne co osiągnie taka akcja to (tak jak Masa Krytyczna) negatywne
    nastawienie kierowców samochodów do protestujących.
    Alternatywna pozwalająca na w miarę sprawne poruszenie droga jest jedna
    (DK 94). Przy standardowym obciążeniu jest wolnoprzejezdna. W momencie,
    gdy ruszą na nią wszyscy chcący uniknąć durnego korka na A4 będzie klops
    na A4 i na DK 94.
    Protestować trzeba z głową.

    --
    pozdrawiam