  • Data: 2009-08-03 14:15:40
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 03 Aug 2009 14:28:24 +0200
    MiT wrote:

    > Dzięki, że mi powiedziałeś co bym wolał, bo sam bym nie wiedział. Nie
    > wolałbym, żeby opony palili.

    Jechałem (puszką) przez zadupia, na 90km trasie naliczyłem ośmiu
    niemedialnych motocyklistów(jechali spokojnie 100-120km/h, bez dzidowania
    ani innych takich). W lubelskim to było.

    > Ciekawe jaki straty poniósł właściciel autostrady? Serio pytam. 20 - 30
    > tysięcy PLN brutto, bo jakiś tysiąc czy dwa osobówek nie przejechało
    > autostradą? Większe straty poniosły firmy transportowe, kierowcy
    > jeżdżący na tacho, bo ileś godzin z przejazdu stracili na stanie w
    > korkach i zamiast na jazdę, więc musieli zrobić przymusowe postoje i
    > zamiast w piątek wieczorem zjechać do bazy w sobotę rano, no i kierowcy
    > osobówek stojący w korkach albo uciekający dziurawymi objazdami.

    Każdy argument jest dobry, tylko powiedz mi co na to celnicy, którzy
    nie tak dawno strajkowali i mieli w dupie firmy transportowe o
    pojedynczych jednostkach nie wspomne? No widzisz, a tutaj tylko
    kulturalny nalot zorganizowanej grupy na autostrade.

    > Sposób opłaty był bardzo złośliwy. Zresztą w wywiadzie jeden z
    > "organizatorów" przyznał się do tego, że płacenie groszówkami (z
    > dodatkowym odliczaniem przed kasą na bramkach i zsiadaniem z motocykla)
    > to złośliwość. Według mnie nieuzasadniona. Można było sobie przygotować
    > choćby złotówki i zapłacić sprawniej. Bez zbędnego zsiadania z
    > motocykla. Płacą sprawniej. Blokują ruch, ale nie, aż tak bardzo. Po
    > prostu można było to zorganizować tak, aby nie utrudniać za bardzo życia
    > innym uczestnikom dróg.

    Aha, możnaby wiele rzeczy, ale ja już przywykłem że w tym kraju jeżeli sam
    czegoś sobie nie weźmiesz, to nikt Ci nie da. Taki kraj, tacy ludzie, a
    kultura na drodze to tutaj pojęcie archaiczne. Choć są wyjątki od reguły.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb