  • Data: 2009-08-02 22:55:36
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-02 22:41, kogutek napisał (a)::

    > Dlatego jeżdżą większą grupą. Już oczami wyobraźni widzę jak w sytuacji gdy
    > cherlawy dupek akwizytor w służbowym samochodzie wychyli się żeby uderzyć
    > motocyklistę gdy ma dookoła jego siedemdziesięciu kolegów w ubraniach
    > chroniących najważniejsze części człowieka.
    Nie wychylę się. Ale przestanę robić miejsce do jazdy "pasem dla
    motocyklistów" (co więcej zacznę go blokować), nie będę zwracał uwagi na
    to, żeby na katowickiej zwolnić choć na chwilę lewy pas, żeby puścić
    motocyklistę, nie będę patrzył w lusterko włączając spryskiwacz (co mnie
    obchodzi, że ktoś w otwartym łyknie płynu) albo wyrzucając kiepa za okno
    (tak wiem, za kiepa jest stówa mandatu, ale mnie to będzie waliło, bo za
    te 4 godziny w korku gotów jestem zapłacić stówę (odrobię na kolejnym
    kliencie) byle ten chuj na motorze się poparzył) i tak dalej.

    > Nie ma co. Wyobraźnie to masz.
    Ja mam. Dlatego nie utrudniam życia innym. Ty nie masz, Twoje podejście
    to eskalacja konfliktu my dzielni, biedni, ciemiężeni motocykliści
    kontra debile akwizytorzy.

    Nie jestem akwizytorem.

    --
    pozdrawiam