  • Data: 2009-08-02 22:26:16
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-02 22:33, boloboy napisał (a)::

    > a ja dodam cos o oplatach.
    > Wczoraj wrocilem z Wegier. 4-dniowa (to najkrotszy mozliwy okres do
    > wykupienia) winieta na motocykl na wszystkie wegierskie autostrady kosztuje
    > 765 Forintow, czyli 12zl. Cena 13zl za 1-razowy przejazd krotka A4 jest chora.

    Zgadzam się z tym, że cena jest chora. Ale co osiągnęli protestujący
    poza wkurzeniem dziesiątek (setek) osób jadących na wakacje lub np.
    wracających do domu z Krakowa do Katowic?
    Dla mnie np. delegacja do Krakowa (z Katowic) to 4-6 godzin. W sumie
    poza rozliczeniem kilometrówki mógłbym jej nie wypisywać. Ale przy takim
    "proteście" zamiast wrócić w piątek o 17.00 do domu byłbym tam znacznie
    później. Nawet 4-5 godziny później o ile informacje o korkach były
    prawdziwe.
    Dla mnie jako użytkownika autostrady i motocyklisty ten protest był głupi.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3