  • Data: 2009-08-02 20:14:17
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 02 Aug 2009 22:01:12 +0200, k...@o...pl
    <k...@o...pl> wrote:

    > Akcja ma uderzyć w kierowców. To oni mają być niezadowoleni i mieć straty. Wtedy
    > pośrednio uderzy w ustawodawce i właściciela. To niezadowoleni kierowcy mają
    > żądać odszkodowania za kiepską usługę.

    Tak, jasne. A każdy z nich jest prawnikiem, gotowym iść na wojnę
    ze StalExportem, po uprzedniej szarpaninie z ochroną i policją.
    Ponadto jak akcja będzie uderzać w kierowców, to wzrośnie tylko
    niechęć do ,,muchojadów''. Bo dla szeregowego kierowcy to oni są
    przyczyną korka.

    > Jak uderzy w
    > pracowników? Pracownik zbierający opłaty dostaje swoje wynagrodzenie ( twierdzę
    > ze najniższe z możliwych przewidzianych prawem) bez względu na to ile trwa
    > obsługa jednego klienta. Jest tam od tego żeby przeliczył pieniądze za które
    > odpowiada i dał kwitek. Robi to przez ileś tam godzin dziennie i spada do domu.
    > Pracownikowi jest lepiej jak przejedzie mniej samochodów a nie więcej.

    Kogutku, przestań pierdolić jak potłuczony i zrób eksperyment:
    na jednej kupce pozbieraj sobie 11PLN w nominałach: 1 i 10PLN,
    na drugiej w nominałach 1, 2, 5gr. Następnie każde skrupulatnie
    i dokładnie przelicz po sto razy. I nie pomyl się, bo pomyłki
    uzupełniasz z własnej kieszeni. Która wersja była fajniejsza?
    Papierowo-srebrna czy brązowa?

    > Protest
    > motocyklistów jest dobry dla szeregowych pracowników.

    Tak, jasne. Każdy z nich pragnie przeliczać tysiące złotych w
    brązowym bilonie.

    > Zapewne cieszy się również
    > ich poparciem. Szeregowi pracownicy, bez których autostrada nie działa, są tam
    > najgorzej wynagradzani. Codziennie kilka godzin w budce wdychają spaliny.
    > Dostają za to pieniądze które nie pozwolą im podreperować zdrowia po kilku
    > latach pracy w takim miejscu. Dostają tyle żeby na bieżąco przeżyć.

    A ile powinni zarabiać? Więcej niż szeregowy pracownik IT,
    inżynier, górnik, menedżer czy profesor?

    > To jeśli
    > ktoś z zewnątrz zrobi to czego oni nie zrobią, czyli pozbawi właściciela
    > autostrady części wpływów.

    Nie wiem, czy już to zauważyłeś, ale pozbawianie firmy wpływów
    zazwyczaj najgorzej kończy się dla tych na dole, bo ich się
    całkiem łatwo redukuje.

    > To będą zadowoleni. Jak się będą starali to więcej
    > nie zarobią. Włożą więcej energii za te same pieniądze

    A w liczenie tysięcy monet o drobnych nominałach nie wkładają
    dodatkowej energi?

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com