eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProszę o pomocRe: Proszę o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adam Franik <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Proszę o pomoc
    Date: Sun, 10 Jan 2010 10:26:19 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <1tipetat61vnk$.uk1qp2lwdm1x.dlg@40tude.net>
    References: <hi7ql9$oau$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@4...net>
    <4...@k...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: mar-219-144.ray.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263115586 4742 195.20.219.144 (10 Jan 2010 09:26:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jan 2010 09:26:26 +0000 (UTC)
    X-User: franik
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245895
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 09 Jan 2010 22:14:25 +0100, Tata napisał(a):

    >> Mam pewne typy co to moze być, ale napisz jaki tam dokladnie silnik siedzi.
    >>
    > Dzięki za zainteresowanie się moimi problemami. W DR pisze, że pojemność
    > silnika to 1896 cm3, moc silnika wynosi 66 kW, czyli 90 KM. Zgodnie z
    > książką (żółta) "Volkswagen Passat", wyd. WKŁ z 2005 r., str. 207, typ
    > silnika to - 1Z.

    > VW Passat B4 1.9 TDI, kupiony 1 miesiąc temu, 400.000 km. Proszę o
    > wyjaśnienie, najbardziej prawdopodobnych przyczyn niesprawności i jak je
    > usunąć (co wymienić lub wyregulować i jak)?
    >
    > 1. Od około 3 dni, przy pracującym silniku pali się, nie zawsze,
    > kontrolka poduszek powietrznych, poprzednio było OK.

    Tutaj nie wiem. Może podpięcie kompa coś by wyjaśniło.

    > 2. Podczas wyprzedzania na trasie, przy mocno wciśniętym pedale gazu,
    > silnik nagle traci moc.

    Przechodzi w tryb serwisowy. Obstawiam nieszczelność w układzie.

    > 3. Po zatankowaniu 3/5 baku, wskaźnik poziomu paliwa pokazuje prawie
    > pełen zbiornik, po dojściu do początku wskazania rezerwy, zbiornik
    > paliwa jest już pusty.

    Czujnik poziomu paliwa w baku. W dieslu jest zintegrowany z pompą. Nie wiem
    jak go naprawić/skalibrować.

    > 4. Przy nagrzanym silniku, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,
    > wychyla się minimalnie.

    Trzeba podpiąć kompa i sprawdzić czy popstuty jest czujnik, czy termostat.
    Wskaźnik podnosi sie do końca skali i opada czy nigdy nie podnosi się
    bardziej niz minimalnie?

    > 5. Jak sprawdzić, czy turbosprężarka działa. Odnoszę wrażenie, że silnik
    > jest "mułowaty", brakuje mi tego szarpnięcia i przyspieszenia, przy
    > szybkim dodaniu gazu podczas jazdy.

    Podpiać kompa i zrobić logi dynamiczne. Jeżeli jesteś z mojej okolicy
    (Gliwice), to z czescią problemów mogłbym spróbować pomóc.

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]
    GG#4423822

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: