eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 11. Data: 2012-03-26 16:20:02
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > żółty skręca w lewo więc ustępuje

    Tak, ale tylko zielonemu. No, chyba że jest tam tylko
    normalna linia P-1, a nie taka jak napisałem wcześniej :-).
    Jeśli jest o podwójnej szerokości to niebieski włącza się do
    ruchu. Mogła być jeszcze P-7a, ale wtedy także niebiesky by
    włączał się do ruchu.


  • 12. Data: 2012-03-26 16:46:05
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: bubuTP <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 16:20:02 UTC+2 użytkownik Robert_J napisał:
    > > żółty skręca w lewo więc ustępuje
    >
    > Tak, ale tylko zielonemu. No, chyba że jest tam tylko
    > normalna linia P-1, a nie taka jak napisałem wcześniej :-).
    > Jeśli jest o podwójnej szerokości to niebieski włącza się do
    > ruchu. Mogła być jeszcze P-7a, ale wtedy także niebiesky by
    > włączał się do ruchu.

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:54:31 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 26 Mar 2012 05:06:11 -0700 (PDT), bubuTP
    >
    > > Pytanie brzmi, czy w ogóle taki manewr pojazdu niebieskiego jest dozwolony?
    >
    > Jakie linie oddzielają te dwa pasy? Na rysunku są nijakie...
    >
    > > Jeśli tak, to czy kierujący pojazdem zielonym ma obowiązek ustąpić
    > > pierwszeństwa (jako że pojazd niebieski znajduje się z prawej strony),
    >
    > Nie.
    >
    > > Dodatkowo, jak ma się pierwszeństwo przejazdu
    > > pomiędzy pojazdami zółtym i niebieskim?
    >
    > Żółty musi ustąpić zgodnie z Art. 25.
    >
    > --
    > Pozdor Myjk
    > http://rejestratory-trasy.pl


    Pozwolę sobie uściślić pod tą wypowiedzią odnosząc się również do pozostałych.

    Nawierzchnia "pasa" będącego jednocześnie zatoką autobusową jest brukowana w
    odróżnieniu od nawierzchni drogi, która jest asfaltowa.

    Na moim rysunku linie oddzielające pasy są nijakie, bo takie też są moje umiejętności
    obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia która się tam znajduje to
    P-7a.

    W obszarze o którym rozmawiamy nie ma innego oznakowania (wcześniej jest tylko D-1,
    ale to nie zmienia sytuacji.

    Według mnie, kierowca skręcający (czyli de facto wyjeżdżający) z tego pasa przejeżdża
    ostatni, bo włącza się do ruchu.

    Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.


  • 13. Data: 2012-03-26 17:16:36
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Nawierzchnia "pasa" będącego jednocześnie zatoką
    > autobusową jest brukowana w
    > odróżnieniu od nawierzchni drogi, która jest asfaltowa.

    To nie ma znaczenia.



    > Na moim rysunku linie oddzielające pasy są nijakie, bo
    > takie też są moje umiejętności
    > obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia
    > która się tam znajduje to P-7a.
    > ...
    > Według mnie, kierowca skręcający (czyli de facto
    > wyjeżdżający) z tego pasa przejeżdża
    > ostatni, bo włącza się do ruchu.

    I dokładnie tak jest. Linia P-7a oznacza krawędź jezdni,
    więc auto wjeźdżające z powrotem na jezdnię włącza się do
    ruchu i ustępuje pierwszeństwa wszystkim uczestnikom :-)


  • 14. Data: 2012-03-26 19:56:06
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Myjk <m...@g...com>

    Tuta6 Mar, 17:16, "Robert_J" <d...@g...pl> wrote:
    > > Nawierzchnia "pasa" będącego jednocześnie zatoką
    > > autobusową jest brukowana w
    > > odróżnieniu od nawierzchni drogi, która jest asfaltowa.
    >
    > To nie ma znaczenia.
    >
    > > Na moim rysunku linie oddzielające pasy są nijakie, bo
    > > takie też są moje umiejętności
    > > obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia
    > > która się tam znajduje to P-7a.
    > > ...
    > > Według mnie, kierowca skręcający (czyli de facto
    > > wyjeżdżający) z tego pasa przejeżdża
    > > ostatni, bo włącza się do ruchu.
    >
    > I dokładnie tak jest. Linia P-7a oznacza krawędź jezdni,
    > więc auto wjeźdżające z powrotem na jezdnię włącza się do
    > ruchu i ustępuje pierwszeństwa wszystkim uczestnikom :-)


  • 15. Data: 2012-03-26 19:57:05
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Myjk <m...@g...com>

    On 26 Mar, 17:16, "Robert_J" <d...@g...pl> wrote:
    > I dokładnie tak jest. Linia P-7a oznacza krawędź jezdni,
    > więc auto wjeźdżające z powrotem na jezdnię włącza się do
    > ruchu i ustępuje pierwszeństwa wszystkim uczestnikom :-)

    Podobny przypadek, do analizy:
    http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc


  • 16. Data: 2012-03-27 12:12:38
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Mar 2012 10:57:05 -0700 (PDT), Myjk

    > Podobny przypadek, do analizy: > [ciah]

    O kurka sorry, nie skopiował mi właściwego linka do schowka. :/
    Miał być ten: http://youtu.be/yr8-A4y8p7o

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl


  • 17. Data: 2012-03-27 13:06:49
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 12:12:38 +0200 osobnik zwany Myjk wystukał:

    > Mon, 26 Mar 2012 10:57:05 -0700 (PDT), Myjk
    >
    >> Podobny przypadek, do analizy: > [ciah]
    >
    > O kurka sorry, nie skopiował mi właściwego linka do schowka. :/ Miał być
    > ten: http://youtu.be/yr8-A4y8p7o


    tu to guzik widać.
    Choć patrząc na linię przerywaną przy skręcie nie widać żeby przystanek
    kończył się przerywaną.


    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 18. Data: 2012-03-27 14:30:05
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Mar 2012 11:06:49 +0000 (UTC), masti

    >> O kurka sorry, nie skopiował mi właściwego linka do schowka. :/ Miał być
    >> ten: http://youtu.be/yr8-A4y8p7o
    > tu to guzik widać.
    > Choć patrząc na linię przerywaną przy skręcie nie widać
    > żeby przystanek kończył się przerywaną.

    To jest właśnie odwrotny przykład, gdzie kierowca z rejestratorem, będąc
    przekonanym o swojej racji, wymuszając pierwszeństwo na Audi i prawie
    doprowadzajac do kolizji, pojechał ŹLE.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl


  • 19. Data: 2012-03-27 21:54:36
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-27 12:12, Myjk wrote:
    > Mon, 26 Mar 2012 10:57:05 -0700 (PDT), Myjk
    >
    >> Podobny przypadek, do analizy:> [ciah]
    >
    > O kurka sorry, nie skopiował mi właściwego linka do schowka. :/

    Dobrze, że tylko to się wkleiło;)

    > Miał być ten: http://youtu.be/yr8-A4y8p7o


    Rejestrant wymusil.

    Shrek.


  • 20. Data: 2012-03-27 22:45:39
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 05:06:11 -0700 (PDT), bubuTP napisał(a):

    > http://212.85.102.91/ml/jag.jpg
    >
    >Pytanie brzmi, czy w ogóle taki manewr pojazdu niebieskiego jest dozwolony?
    Tak.

    >Jeśli tak, to czy kierujący pojazdem zielonym ma obowiązek ustąpić
    >pierwszeństwa (jako że pojazd niebieski znajduje się z prawej strony), czy
    >może pojazd niebieski należy traktować jako włączający się do ruchu?

    Ani jedno, ani drugie.

    >Dodatkowo, jak ma się pierwszeństwo przejazdu pomiędzy pojazdami zółtym i
    >niebieskim?

    Żółty ustępuje pierwszeństwa niebieskiemu i zielonemu, niebieski ustępuje
    pierwszeństwa zielonemu.


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: