  • 21. Data: 2012-03-27 22:46:37
    Temat: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 15:09:32 +0200, Robert_J napisał(a):

    > wydzielająca przystanek jest linią P-1 o podwójnej
    > szerokości. Czyli przekraczając ją pojazd włącza się do
    > ruchu

    Przepis jakiś podasz, czy tyulko tak będziesz sobie bzdurzył?

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2012-03-27 22:51:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 07:46:05 -0700 (PDT), bubuTP napisał(a):

    Po pierwsze, to naucz swój czytnik łamać długie linie.

    > Nawierzchnia "pasa" będącego jednocześnie zatoką autobusową jest brukowana
    > w odróżnieniu od nawierzchni drogi, która jest asfaltowa.

    Nie ma to znaczenia.

    > Na moim rysunku linie oddzielające pasy są nijakie, bo takie też są moje
    > umiejętności obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia która
    > się tam znajduje to P-7a.
    >
    > Według mnie, kierowca skręcający (czyli de facto wyjeżdżający) z tego pasa
    > przejeżdża ostatni, bo włącza się do ruchu.

    Jeśli to jest P-7a, to istotnie, wówczas ustępuje wszystkim.

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2012-04-01 19:05:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3VHQlx$14J@mike.oldfield.org.pl>:

    > Przepis jakiś podasz, czy tyulko tak będziesz sobie bzdurzył?

    § 86. 2.Znak P-1 o podwójnej szerokości, w którym kreski i przerwy są równe,
    informuje ponadto, że wyznaczony pas ruchu jest pasem:
    1) ruchu powolnego,

    Art. 17. 1. Włączanie się do ruchu następuje [...] przy wjeżdżaniu:
    [...]
    z pasa ruchu dla pojazdów powolnych;

    --
    Tomasz Nycz