    From: bubuTP <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Proszę o komentarz do sytuacji na skrzyżowaniu
    Date: Mon, 26 Mar 2012 07:46:05 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:54:31 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 26 Mar 2012 05:06:11 -0700 (PDT), bubuTP

    > Jakie linie oddzielają te dwa pasy? Na rysunku są nijakie...

    > Nie.

    > Żółty musi ustąpić zgodnie z Art. 25.
    >
    > --
    > Pozdor Myjk
    > http://rejestratory-trasy.pl

    Pozwolę sobie uściślić pod tą wypowiedzią odnosząc się również do pozostałych.

    Nawierzchnia "pasa" będącego jednocześnie zatoką autobusową jest brukowana w
    odróżnieniu od nawierzchni drogi, która jest asfaltowa.

    Na moim rysunku linie oddzielające pasy są nijakie, bo takie też są moje umiejętności
    obsługi programu graficznego, za co przepraszam. Linia która się tam znajduje to
    P-7a.

    W obszarze o którym rozmawiamy nie ma innego oznakowania (wcześniej jest tylko D-1,
    ale to nie zmienia sytuacji.

    Według mnie, kierowca skręcający (czyli de facto wyjeżdżający) z tego pasa przejeżdża
    ostatni, bo włącza się do ruchu.

    Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.