  • Data: 2010-11-16 11:21:24
    Temat: Re: Proszę o wskazówkę: kompakt z najlepszym autofokusem
    Od: "Marian Janaś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kurdybanek napisał

    > Wiem, &#191;e to ma&#179;o romantyczne, ale w fotografii ptaków nie ma miejsca na
    > szcz&#234;&#182;cie. Bardzo niewiele jest dzie&#179;em przypadku.

    Naczytałem się sporo o fotografii ptaków. Nie mam w sobie tyle samozaparcia,
    żeby budować czatownie, maskować się i godzinami czekać na okazję zrobienia
    fotki ptaszka. Zamiast o szczęściu ja bym to nazwał zrobienie zdjęcia przy
    okazji. Wielokrotnie widziałem grupę odlatujących gęsi, czy jakieś ptaki
    drapieżne krążące na niebie zanim zanurkowały na ziemię za wypatrzoną ofiarą.
    Jakiś czas temu założyłem tu na grupie wątek myśląc o Coolpixsie P100 Nikona do
    podobnych celów ale biorący udział w dyskusji odwiedli mnie od zastosowania tego
    aparatu kierując moje zainteresowanie w kierunku lustrzanek. A na dzień
    dzisiejszy nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek.

    Pozdrawiam Marian Janaś