  • Data: 2010-11-16 12:15:56
    Temat: Re: Proszę o wskazówkę: kompakt z najlepszym autofokusem
    Od: Janusz Kaźmierski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2010 09:49, Stan.Matyska pisze:

    > Co do sprzetu patakow w locie masz porady w google np.
    > http://www.foto-ptaki.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=section&id=7&Itemid=101

    Dziękuję za ten adres. Poczytałem i wiem, że jest tak,
    jak mi się zdawało. Czyli że najważniejszy jest dobry
    autofokus. Zdjęcie rycyków w ruchu jest znakomite.
    Pytanie moje jest jednak nadal aktualne: Czy autofokus
    aparatu kompaktowego jest wystarczająco szybki do takiego
    celu? Może w tych nowszych kompaktach canona SX20 i SX30
    autofokus już jest lepszy niż kiedyś? Chyba czytałem
    gdzieś, że oba mają ultradźwiękowy napęd autofokusa.

    Prosiłbym użytkowników o opinię. Pamiętam, że w aparatach
    analogowych canona, oczywiście w lustrzankach, były różne
    konstrukcje autofokusa. Pisano, że te najdroższe lustrzanki
    canona reagują błyskawicznie na ruch. Ponoć tak, że nadążą
    nawet za dzieciakami w pisakownicy. A dzieci są bardzo
    dynamiczne. No i zaraz pojawia się pytanie, czy nowsze
    przecież obecne konstrukcje autofokusa canona, te z kompaktów,
    są lepsze i szybsze od dawniejszych. To można sprawdzić
    tylko eksperymentalnie. Może ktos to zrobił?

    Jan