  • 21. Data: 2013-06-07 08:23:13
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-06-06 22:20, *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Tyle, ze samochodem bedzie tez czesto jezdzila kobitka i ten naped na
    ^^^^^^^^
    > tyl, nawet po uwzglednieniu wszystkich wspomagan moze byc problemem.
    ^^^
    A, to w takim razie bierz tego merca ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2013-06-07 08:26:24
    Od: "Maciek" <k...@g...pl>

    >Nie wydaje Ci się to dosyć dziwne ?

    .. do tego zapomniał napisać o malowanym błotniku z przodu od strony
    kierowcy.
    Znając życie sprowadził za bezcen grzmoconego, wyklepał, samochód dalej
    okazał się skarbonką, sprzedaje z nadzieją na kolejnego bezawaryjnego
    trupa;-)

  • 23. Data: 2013-06-07 08:27:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-07 08:23, Mirek Ptak wrote:
    > ^^^^^^^^
    > ^^^
    > A, to w takim razie bierz tego merca ;)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Heh i tu mnie masz ;]

  • 24. Data: 2013-06-07 09:19:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-06 22:51, atm pisze:
    > Odpada, okrutnie brzydki ;]
    A Merc Ci się podoba??? :->

    Maciek

  • 25. Data: 2013-06-07 09:23:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-07 07:08, ddddddd pisze:
    > Może ma już dość wkładania w niego pieniędzy (co nie musi koniecznie
    > oznaczać kolejnych usterek), a może wreszcie stać go na coś lepszego.
    > Nie każdy sprzedaje auto dopiero jak się rozsypie, u mnie czasem jest to
    > impuls - bo mam coś innego na oku, bo mam strzał gotówki i chcę zmienić
    > auto itp.
    Masz rację. Ale może też do tych 14l gazu dopijać sobie 4l oleju :->

    Maciek

  • 26. Data: 2013-06-07 09:24:46
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Przymierzam sie do kupna nowego starego samochodu, budzet do ok 20k.
    > Chodzi o cos rodzinnego, moze byc kombi ale nie musi.
    > Po ostatnim watku tutaj wykluczam rowniez automat.

    za prawie ta kase kupisz fajnego Tourana
    nawet w automacie bo nie wiem dlaczego NIE??
    pzdr
    GL

  • 27. Data: 2013-06-07 09:52:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-07 09:19, Maciek wrote:
    > A Merc Ci się podoba??? :->

    W porownaniu ze Space Starem? Sliczny jest :]

  • 28. Data: 2013-06-07 10:34:50
    Od: atm <...@v...pl>

    > Sprawdź sobie Xsary, picasso, perugeoty 307, partnery berlingo ale ja
    > polecam diesle HDI TYLKO 90 koni. one nie mają fapa dwumasy i zmienej
    > geometrii. za 15tyś kupisz spokojnie 2005rok, reszta na naprawy/wódkę
    >
    > Tomasz

    Czyli taki juz bedzie napchany zbednymi dodatkami, prawda?
    http://allegro.pl/igla-peugeot-407-2-0hdi-136km-6-bi
    eg-alu-chrom-i3305096683.html

    Te 90KM, o ktorych wspominasz odnosi sie do konkretnej pojemnosci?

  • 29. Data: 2013-06-07 11:19:39
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-07 09:23, Maciek pisze:
    > Masz rację. Ale może też do tych 14l gazu dopijać sobie 4l oleju :->

    a pewnie że może. Więcej ludzi chyba jednak sprzedaje auto bo trzeba w
    nie coś zainwestować. Pracując na etacie łatwo przewidzieć kiedy nas
    będzie stać na zmianę auta (a właściwie do kiedy na pewno nas nie będzie
    stać), ja akurat dziś mogę mieć ograniczone fundusze i remontuję to co
    mam, a jutro kupuję inne... Teraz podobnie - w auto za 10.000zł włożyłem
    chyba ponad 5.000 i wkładać będę dalej, ale jak bym miał pieniądze które
    mógłbym przeznaczyć na inne auto to pewnie bym to zrobił bez wahania,
    mimo że ceny nie osiągnę żadnej - bo remontuję silnik, zawieszenie a nie
    inwestuję w polerkę itp.

    Lukasz

  • 30. Data: 2013-06-07 11:58:54
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-07 09:52, atm pisze:
    > W porownaniu ze Space Starem? Sliczny jest :]
    Ale zaprojektowany przez księgowego...