  • 31. Data: 2013-06-07 12:04:58
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-07 09:24, glang pisze:

    > za prawie ta kase kupisz fajnego Tourana nawet w automacie bo nie wiem
    > dlaczego NIE??
    > pzdr
    > GL

    Życzę powodzenia w kupnie VW Tourana za 20kPLN. Trzeba mieć wtedy prawie
    drugie tyle na szybkie włożenie do auta aby jeździło...

  • 32. Data: 2013-06-07 12:17:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości
> [...]
    >w nie coś zainwestować. Pracując na etacie łatwo przewidzieć kiedy
    >nas będzie stać na zmianę auta (a właściwie do kiedy na pewno nas nie
    >będzie stać), ja akurat dziś mogę mieć ograniczone fundusze i
    >remontuję to co mam, a jutro kupuję inne... Teraz podobnie - w auto
    >za 10.000zł włożyłem chyba ponad 5.000 i wkładać będę dalej, ale jak
    >bym miał pieniądze które mógłbym przeznaczyć na inne auto to pewnie
    >bym to zrobił bez wahania, mimo że ceny nie osiągnę żadnej - bo
    >remontuję silnik, zawieszenie a nie inwestuję w polerkę itp.

    A jutro zobaczysz dziury od rdzy. Warto "inwestowac" ?

    J.

  • 33. Data: 2013-06-07 12:40:10
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ¸ukasz Olczak nabazgrał(a):

    zow-C27499120.html
    > Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na
    > rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoŸczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?

    Bzdury gadasz kolego ...widać że nigdy nie miałes Volvo i nie masz o tym
    pojęcia a opierasz się na plotkach ...

    Mam Volvo od 7 lat i wiem jakie są ceny ...

  • 34. Data: 2013-06-07 12:42:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

    > Wpadly mi w oko Volvo z rocznika ok 2002, czy jest cos co je wyklucza?
    > Jakies grube usterki czy inne wady, brak czesci zamiennych lub ich
    > niezdrowe ceny, skomplikowane naprawy itd.

    Wadliwe automatyczne skrzynie biegów, potrafily sie sypac. Poza tym auta
    raczej niezawodne i dobrymi silniikami, wygodnie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 35. Data: 2013-06-07 12:42:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.06.2013 23:42, atm pisze:

    > Masz na mysli np taki?
    > http://otomoto.pl/peugeot-307-2-0-hdi-90km-panorama-
    C29331043.html
    tak.
    JEśli jesteś ze śląska, to narazie mam wszystkie "obskoczone" i moim
    zdaniem żaden nie jest wart uwagi/pieniędzy. ten- pieniędzy. xsara 2003
    kosztuje 8-9 tyś.
    Silnik hdi zaczyna być legendą trwałości. Znam modele które mają grubo
    ponad 300 tyś i miały tylko wymianę rozrządu i zanosi się na sprzęgło.
    Niema wycieków, problemów. JEdno ale. 90 koni z 2 litrów, ewentualnie z
    1.6litra. większe moce (100km, 136km) = fap, dwumasa, skomplikowana
    sprężarka=kosztowne naprawy

    ToMasz

  • 36. Data: 2013-06-07 13:24:52
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-07 12:17, J.F pisze:

    > A jutro zobaczysz dziury od rdzy. Warto "inwestowac" ?
    >
    > J.

    ee tam, w rdzę inwestuję, chodzi mi o to że sprzedawany przeze mnie
    samochód nie ma idealnego lakieru (obtarcie itp.) bo mi to nie
    przeszkadza, a kupując auto z lakierem idealnym dość szybko staje się
    porysowane od parkowania na ogólnodostępnych parkingach

    Lukasz

  • 37. Data: 2013-06-07 13:35:32
    Od: atm <...@v...pl>

    > pojęcia a opierasz się na plotkach ...
    >
    > Mam Volvo od 7 lat i wiem jakie są ceny ...

    Taki model wyglada przyzwoicie, oczywiscie zagazowany:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3306549747

  • 38. Data: 2013-06-07 13:46:29
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Niema wycieków, problemów. JEdno ale. 90 koni z 2 litrów, ewentualnie z
    > 1.6litra. większe moce (100km, 136km) = fap, dwumasa, skomplikowana

    Rozumiem, czyli w razie czego bede trzymal sie 90KM.
    Zastosowanie tego silnika w Peugeocie konczy sie chyba na 307, prawda?
    407 ma juz mocniejsze wersje z ostrzetem?

  • 39. Data: 2013-06-07 13:54:22
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Taki model wyglada przyzwoicie, oczywiscie zagazowany:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3306549747

    Te silniki dobrze znoszą gaz i pociągną długie lata bez remontu, o ile
    pamiętam to V70 wygrało test na długowierzność silnika coś ok. 700tyś bez
    remiontu.
    Oferta wygląda na prywaną co ma swój plus, ayuto na 99% było wołem roboczym
    w firmie co ma zalety i minusy. Z minusów to zazwyczaj małe dbanie o auto
    pod względem estetycznym, ładowanie kilogramów towaru co widać po plamach
    brudu w bagażniku. Z zalet auto musiało być cały czas sprawne więc zazwyczaj
    serwisowane na bierząco często na dobrych częściach w ASO (FA = zwrot).

  • 40. Data: 2013-06-07 13:59:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Taki model wyglada przyzwoicie, oczywiscie zagazowany:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3306549747

    Co do cen jeszcze na szybko bo tydzień temu wymieniałem:

    ROZRZĄD+POMPA VOLVO C70 S40 S60 70 S80 2.0-2.5
    Zakończona (czw 06 cze 2013 20:47:21 CEST) - 355,00 zł

    2 x lewy + prawy AMORTYZATOR VOLVO V40 S40 PRZÓD PRAWY PO 2000 R
    Zakończona (śro 29 maj 2013 08:47:18 CEST) - 129,00 zł

    Amorki tył ciągle dobre od nowości, auto z 2001 roku.

    Drążki + końcówki miałem kupione wcześniej coś koło 100zł

    Koszty naprawy w warsztacie (nie ASO) 680 zł + 100zł nabicie i sprawdzenie
    klimatyzacji po 5 czy 6 latach.