  • 11. Data: 2013-06-06 23:22:26
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-06 22:54, atm wrote:

    Ten jest fajny:
    http://otomoto.pl/volvo-s60-2-3-t5-250km-manual-C293
    32634.html

  • 12. Data: 2013-06-06 23:36:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 Jun 2013 22:07:30 +0200, atm napisał(a):

    (...)

    W 2002 roku i wczesniej nie bylo wiele tych "prostych diesli".

    Jesli ma byc europejczyk i do jazdy na co dzien, to szukalbym np. Forda
    Galaxy z silnikiem 2.3 i LPG. Jezdzi to calkiem zwawo, duze, pakowne.
    Za 20 tys. masz szanse znalezc cos mlodszego niz 2002 r. Do 2005/2006
    robili jest bez zmian.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2013-06-06 23:37:58
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Wczesniej bralem tez pod uwage takie Merca, choc o wiele bardziej
    > podoba mi sie Volvo:
    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-stop-auto-rzes
    zow-C27499120.html

    hehe przebieg 166 tys, pewnie trzeba dodac zero patrzac na kierownice i
    worki na fotelach

  • 14. Data: 2013-06-06 23:42:16
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    Witam

    Z autopsji Toyota corolla poszła z przebiegiem 250kkm i było cacy tylko
    eksploatacja teraz Aven jest OK 140kkm.

    Toyota Avensis T25 z przed liftu 2.0 VVT-i jak ma być około 150 koni,
    aczkolwiek po lifcie lepsze ale droższe.
    Może Honda Accord tez ok. marki premium w tej kasie to loteria BMW AUDI itp.
    Toyke i honde można od pierwszego właściciela znaleźć i po firmowe maja
    pewien + jest to segment raczej dla kogoś wyżej niż handlowiec wiec można
    znaleźć z przebiegiem ale nie zciorany i długo naprawiany w ASO większe
    firmy się nie pierdziela i tak potrzebują kosztów.

    Buniek

  • 15. Data: 2013-06-06 23:42:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > Sprawdź sobie Xsary, picasso, perugeoty 307, partnery berlingo ale ja
    > polecam diesle HDI TYLKO 90 koni. one nie mają fapa dwumasy i zmienej
    > geometrii. za 15tyś kupisz spokojnie 2005rok, reszta na naprawy/wódkę
    >
    > Tomasz

    Masz na mysli np taki?
    http://otomoto.pl/peugeot-307-2-0-hdi-90km-panorama-
    C29331043.html

  • 16. Data: 2013-06-06 23:54:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-06 23:42, BUNIEK wrote:
> [...]
    > można znaleźć z przebiegiem ale nie zciorany i długo naprawiany w ASO
    > większe firmy się nie pierdziela i tak potrzebują kosztów.

    Tak, Accord wyglada calkiem sensownie, dzieki za info
    http://allegro.pl/honda-accord-2-0-kombi-2003-salon-
    polska-tanio-i3280325375.html
    http://allegro.pl/honda-accord-2-2-i-cdti-sport-2004
    r-i3304540280.html

  • 17. Data: 2013-06-07 00:57:42
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-06-06 23:22, atm pisze:
    > Ten jest fajny:
    > http://otomoto.pl/volvo-s60-2-3-t5-250km-manual-C293
    32634.html

    Jesienią 2012 wydał 4000zł na lpg.
    W tym samym roku wydał trochę na sprzęgło,zawieszenie, przepływkę i
    kilka innych rzeczy. Podobno auto jest doinwestowane i sprawne.
    I na wiosne 2013 sprzedaje go ? :) Nie wydaje Ci się to dosyć dziwne ?

  • 18. Data: 2013-06-07 07:08:05
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-07 00:57, Excite pisze:
> [...]
    > kilka innych rzeczy. Podobno auto jest doinwestowane i sprawne.
    > I na wiosne 2013 sprzedaje go ? :) Nie wydaje Ci się to dosyć dziwne ?

    Może ma już dość wkładania w niego pieniędzy (co nie musi koniecznie
    oznaczać kolejnych usterek), a może wreszcie stać go na coś lepszego.
    Nie każdy sprzedaje auto dopiero jak się rozsypie, u mnie czasem jest to
    impuls - bo mam coś innego na oku, bo mam strzał gotówki i chcę zmienić
    auto itp.

    Lukasz

  • 19. Data: 2013-06-07 08:05:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-07 00:57, Excite wrote:
> [...]
    > kilka innych rzeczy. Podobno auto jest doinwestowane i sprawne.
    > I na wiosne 2013 sprzedaje go ? :) Nie wydaje Ci się to dosyć dziwne ?

    Zgadza sie, wiekszosc linkow tutaj podaje bardziej jako model ogolnie
    niz konkretny egzemplarz.

  • 20. Data: 2013-06-07 08:05:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-06 23:37, Arbiter wrote:
    > Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    zow-C27499120.html

    > hehe przebieg 166 tys, pewnie trzeba dodac zero patrzac na kierownice i
    > worki na fotelach

    oraz zimowe zdjecia :]