  • 1. Data: 2013-06-06 17:42:34
    Temat: Co z VAT-em w odszkodowaniu?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Miałem pecha. Z pod wymijanego samochodu strzelił kamień i poszła szyba
    przednia.
    Compensa wyceniła wymianę na 700 zł. ASO wyceniło wymianę na 1800 + 450 VAT.
    Ubezpieczyciel uznał wycenę ASO ale tylko cenę netto a więc 1800 zł.
    To znaczy, ze ja mam dopłacić 450 zł!?

    Tak jest zgodnie z prawem?

    Ktoś już tak miał?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2013-06-06 19:00:43
    Temat: Re: Co z VAT-em w odszkodowaniu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > 450 VAT. Ubezpieczyciel uznał wycenę ASO ale tylko cenę netto a więc
    > 1800 zł. To znaczy, ze ja mam dopłacić 450 zł!?

    Samochód na firmę?
    Albo inaczej - odliczysz ten VAt czy nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 3. Data: 2013-06-07 09:16:00
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-06-06 19:00, Budzik pisze:

    > Samochód na firmę?
    > Albo inaczej - odliczysz ten VAt czy nie?

    Prywatny i nijak VAT-u nie odliczę. Zaznaczyłem to wyraźnie w formularzu
    zgłoszenia jak i w samej umowie.

    WW

  • 4. Data: 2013-06-07 09:45:07
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Prywatny i nijak VAT-u nie odliczę. Zaznaczyłem to wyraźnie w formularzu
    > zgłoszenia jak i w samej umowie.
    >
    > WW

    Mnie zastanawia co innego- w jaki sposob oni ten vat policzyli.
    Ja tez bym go zaplacic nie chcial, od 1800 netto powinno byc 414zl vatu

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2013-06-07 11:41:12
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-06-06 17:42, WW wrote:
> [...]
    > VAT.
    > Ubezpieczyciel uznał wycenę ASO ale tylko cenę netto a więc 1800 zł.

    Ja tak mialem. Po kradziezy lusterka zgloszone do PZU, laweta, samochod
    zastepczy ... naprawa w ASO: nowe elektrycznie sterowane i podrzewane
    lusterko z kierunkowskazem + malowanie drzwi bo byly dziabniete przy
    urywaniu starego ... calosc cos kolo 2200 netto + VAT. Pytali mnie jak
    to rozliczyc (czy brutto na osobe fizyczna czy netto + vat na firmie),
    pytalem ksiegowa bo auto mam na firme. Ksiegowa mowi, ze tego raczej
    nikt nie sprawdzi wiec wiekszego znaczenia nie ma.
    Ostatecznie rozliczylem na firme, sam zaplacilem vat.

    --
    tyran

  • 6. Data: 2013-06-07 12:58:38
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-06-07 09:45, tck pisze:

    > Mnie zastanawia co innego- w jaki sposob oni ten vat policzyli.
    > Ja tez bym go zaplacic nie chcial, od 1800 netto powinno byc 414zl vatu

    Proszę o wybaczenie. Podałem mocno zaokrąglone sumy, bo nie o to tu chodzi.
    Problemem jest wypłata kwoty ubezpieczenia netto osobie fizycznej.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P