  • 1. Data: 2013-06-06 22:07:30
    Temat: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: atm <...@v...pl>

    Przymierzam sie do kupna nowego starego samochodu, budzet do ok 20k.
    Chodzi o cos rodzinnego, moze byc kombi ale nie musi.
    Po ostatnim watku tutaj wykluczam rowniez automat.
    Chcialbym, zeby byl to samochod jak najprostszy, dobrze gdyby nie mial
    dwumasy, zaworu egr, filtra dpf. Celuje w roczniki do ok 2002 kiedy to,
    odnosze wrazenie, samochody nie byly projektowane na bezproblemowe
    przejezdzenie gwarancji a pozniej generowanie klopotow.
    Aaaa, fajnie gdyby auto dawalo jakas przyjemnosc z jazdy w postaci min
    150KM. Co do paliwa, gdyby to byl prosty diesel bez tej calej w/w
    galanterii to super, moze tez byc benzyna, choc w tym wieku oplacalnosc
    gazowania jest nieco watpliwa.
    Wpadly mi w oko Volvo z rocznika ok 2002, czy jest cos co je wyklucza?
    Jakies grube usterki czy inne wady, brak czesci zamiennych lub ich
    niezdrowe ceny, skomplikowane naprawy itd.
    http://allegro.pl/osobowe-volvo-4056?order=pd&string
    =&a_text_i[1][0]=2000&a_text_i_enabled[1][0]=1&a_tex
    t_i[1][1]=2002&a_text_i[5][0]=1900&a_text_i_enabled[
    5][0]=1&a_text_i[5][1]=3000&a_enum[199][2]=2&a_enum[
    178][1]=1
    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

  • 2. Data: 2013-06-06 22:13:00
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: atm <...@v...pl>

    Wczesniej bralem tez pod uwage takie Merca, choc o wiele bardziej
    podoba mi sie Volvo:
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-stop-auto-rzes
    zow-C27499120.html

  • 3. Data: 2013-06-06 22:14:56
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-06 22:07, atm pisze:
> [...]
    178][1]=1

    > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

    może bmw 530d? w 20kpln zamkniesz się z wszystkimi remontami i nowymi
    oponami, pewnie też z czipem dającym jakieś 220KM. Ale to nie jest
    prosty diesel, common rail, egr, webasto, dużo pierdółek wymagających
    inwestowania (co przy cenie zakupu 10-13kpln daje duże
    prawdopodobieństwo niedoinwestowania przez poprzedniego właściciela),
    ale IMO warto - w tej cenie nie znalazłem fajniejszego (wygodniejszego,
    lepiej przyspieszającego) diesla (do tego dużo nie pali, 6l trasa tempem
    innych użytkowników, 10l przy 200km/h) aaa no i przyjemność daje tylny
    napęd :)

    Lukasz

  • 4. Data: 2013-06-06 22:20:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]

    > lepiej przyspieszającego) diesla (do tego dużo nie pali, 6l trasa tempem
    > innych użytkowników, 10l przy 200km/h) aaa no i przyjemność daje tylny

    Tak, jest to tez opcja. Dzisiaj kumpel podwiozl mnie swoja BMW 525
    rocznik 2002, w bardzo dobrym stanie, ktora kupil w Hiszpanii za 1000E,
    razem z wszelkimi kosztami wyszlo ok 7-8k zl.
    Tyle, ze samochodem bedzie tez czesto jezdzila kobitka i ten naped na
    tyl, nawet po uwzglednieniu wszystkich wspomagan moze byc problemem.

  • 5. Data: 2013-06-06 22:31:03
    Od: ¸ukasz Olczak <l...@g...com>

    In article <koqqgh$8fm$1@node1.news.atman.pl>, atm <...@v...pl> wrote:

    > Wczesniej bralem tez pod uwage takie Merca, choc o wiele bardziej
    > podoba mi sie Volvo:
    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-stop-auto-rzes
    zow-C27499120.html

    Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na
    rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoźczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?

  • 6. Data: 2013-06-06 22:43:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-06 22:31, ¸ukasz Olczak wrote:

    zow-C27499120.html

    > Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na
    > rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoŸczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?

    Tak, japonczyki sa dobre. Swego czasu mialem Almere Sedana 98'
    Bylb nie do zdarcia, tylko lac benzyne i smigac.
    Zaraz zobacze tego Mitsubishi.

  • 7. Data: 2013-06-06 22:50:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.06.2013 22:07, atm pisze:
> [...]
    178][1]=1

    > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

    Sprawdź sobie Xsary, picasso, perugeoty 307, partnery berlingo ale ja
    polecam diesle HDI TYLKO 90 koni. one nie mają fapa dwumasy i zmienej
    geometrii. za 15tyś kupisz spokojnie 2005rok, reszta na naprawy/wódkę

    Tomasz

  • 8. Data: 2013-06-06 22:51:34
    Od: atm <...@v...pl>

    > Z Volvo jest jeden problem - ceny cz´Ęci dajŕ po kieszeni, nawet na
    > rynku wtórnym. Mo›e jakiĘ japoŸczyk? CoĘ pokroju Mitsubishi Space Star?

    Odpada, okrutnie brzydki ;]

  • 9. Data: 2013-06-06 22:54:56
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > polecam diesle HDI TYLKO 90 koni. one nie mają fapa dwumasy i zmienej
    > geometrii. za 15tyś kupisz spokojnie 2005rok, reszta na naprawy/wódkę

    Wezme je pod uwage, jednak zrobie to w daleszej kolejnosci poniewaz:
    -ta francuska jakosc jest dosc niejednorodna (fakt, ze dotyczy chyba
    glownie Ranaulta)
    -90KM, ehhh po obecnych 150KM to bedzie ciezka rozsadna jazda ;]

  • 10. Data: 2013-06-06 23:01:38
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-06 22:20, atm pisze:
> [...]
    > Tyle, ze samochodem bedzie tez czesto jezdzila kobitka i ten naped na
    > tyl, nawet po uwzglednieniu wszystkich wspomagan moze byc problemem.

    eee tam, kontrolę trakcji ma, moja żona jet zadowolona ;) (ona jeździ
    jedną 530d, ja drugą) kupujesz dobre opony zimowe i letnie i po sprawie.

    Lukasz