  • Data: 2013-06-06 22:14:56
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-06 22:07, atm pisze:
> [...]
    > odnosze wrazenie, samochody nie byly projektowane na bezproblemowe
    > przejezdzenie gwarancji a pozniej generowanie klopotow.
    > Aaaa, fajnie gdyby auto dawalo jakas przyjemnosc z jazdy w postaci min
    > 150KM. Co do paliwa, gdyby to byl prosty diesel bez tej calej w/w
    > galanterii to super, moze tez byc benzyna, choc w tym wieku oplacalnosc
    > gazowania jest nieco watpliwa.
    > Wpadly mi w oko Volvo z rocznika ok 2002, czy jest cos co je wyklucza?
    > Jakies grube usterki czy inne wady, brak czesci zamiennych lub ich
    > niezdrowe ceny, skomplikowane naprawy itd.
    =&a_text_i[1][0]=2000&a_text_i_enabled[1][0]=1&a_tex
    t_i[1][1]=2002&a_text_i[5][0]=1900&a_text_i_enabled[
    5][0]=1&a_text_i[5][1]=3000&a_enum[199][2]=2&a_enum[
    178][1]=1

    > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie rowniez w postaci innych typow.

    może bmw 530d? w 20kpln zamkniesz się z wszystkimi remontami i nowymi
    oponami, pewnie też z czipem dającym jakieś 220KM. Ale to nie jest
    prosty diesel, common rail, egr, webasto, dużo pierdółek wymagających
    inwestowania (co przy cenie zakupu 10-13kpln daje duże
    prawdopodobieństwo niedoinwestowania przez poprzedniego właściciela),
    ale IMO warto - w tej cenie nie znalazłem fajniejszego (wygodniejszego,
    lepiej przyspieszającego) diesla (do tego dużo nie pali, 6l trasa tempem
    innych użytkowników, 10l przy 200km/h) aaa no i przyjemność daje tylny
    napęd :)

    Lukasz