eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaProstownik rozruchowy ze spawarki.Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
    Date: Sat, 13 Mar 2010 12:28:24 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 30
    Message-ID: <hnfssr$k88$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    References: <hn93cv$7di$1@news.interia.pl> <h...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089073083162.chello.pl
    X-Trace: newsfeed.net.icm.edu.pl 1268479707 20744 89.73.83.162 (13 Mar 2010 11:28:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Mar 2010 11:28:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:584326 pl.sci.inzynieria:26245
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:hndc0r.6bg.0@poczta.onet.pl...

    > Dziś wpadłem na zakupy do sklepu Aldi i zobaczyłem takie coś:
    > http://www.aldi.co.uk/uk/html/offers/2827_12764.htm
    > Od razu pomyślałem sobie o tym wątku :-)
    > U nas w USA chcą za to $39.99 netto, czyli z 9% podatku wychodzi to
    > jakieś 44 dolce (czyli 120zł?) - czy warto się bawić w jakieś
    > konstrukcje?
    >
    > Czy ktoś może sobie wyobrazić tańsze rozwiązanie na bazie Twojej
    > spawarki? Szczerze wątpię...
    Jest koło mnie w tesco takie coś za 139 zł. Problem w tym że ja nie mam
    problemów z rozruchem osobówki tyllko lublina - ciężarówki z dieslem 2,4 z
    komorą wstępną którym trzeba SOOOLIDNIE zakręcić. Mój aku ma nominalnie 120
    Ah i 1000 A prądu rozruchowego. Kiedy podłączam profesjonalny prostownik
    rozruchowy tzw "matkę" o wydajności blisko 800 A to kable i żabki przypięte
    do aku w aucie są gorące od prądu. Aku mam trochę padnięte i grzanie świec i
    kręcenie szybko go kończy. Jak tylko silnik zaskoczy i ma pełny układ
    zasilania - odpala od pstryknięcia i bez grzania. Problem jest rano, gdy
    spłynie trochę paliwa do baku i trzeba pokręcić nieco dłużej.
    Jeżeli mam wydać 140 na jakąś lichotę która jest tylko nieco lepszym
    prostownikiem ładującym, to wolę dołożyć te 250 i kupić nowy aku - będę
    miał spokój i pewność. Chciałem możliwie najtaniej bez kupowania nowego
    akumulatora
    --
    Jackare


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: