  • Data: 2010-08-24 23:53:20
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:t...@l...localdomain.
    ..
    > Chłopie, wyluzuj. Chyba faktycznie masz obsesję seksualną:

    Nie chodzi czy to ma jakiś kontekst seksualnym czy też nie ma. Ale o to, że
    nawet uprzejma prośba ze strony rozmaitych Mariuszy, Waldków, Mirków czy
    Aldon - prośba o cokolwiek, np. o to aby ustawić kodowanie polskich znaków
    jakieś określone, bo im się źle wyświetla - naprawdę do niczego mnie nie
    zobowiązuje i naprawdę wszystkie takie prośby mam w poważaniu takim, na jaki
    zasługują. Podobnie jak rozmaite inne formy manipulacji.

    A dwuznaczne słownictwo - tzn. takiego, które ma podkreślić jakim to macho
    jest jego użytkownik - jest jeszcze zabawne na poziomie studiów. Potem bywa
    różnie. Nie wszystkie dowcipy są śmieszne. Ciekaw jestem, czy Mariusz
    powiedziałby te jego "napieraj": trepowi który go szkolił na rekruta,
    policjantowi kontrolującemu rutynowo jego samochód, szefowi, swojej matce,
    czy choćby kontrolerowi biletów (o bramce na lotnisku w okresie histerii
    bombowej nie wspominając).

    Z szefem HP to zupełnie serio sprawa, pewnie należało mu się tak samo jak
    rozmaitym lokalnym działaczom o rumianych gębusiach. Chcecie być
    profesjonalistami? To potrzebny wam nie tylko dyplom i certyfikat (w
    mniejszym stopniu niż się wydaje) - ale także kultura osobista, słownictwo
    nie ograniczone do "ku...a", "napieraj" i "wyluzuj" oraz parę jeszcze
    rzeczy, których i tak zwykły dureń nie pojmie, więc i po co pisać? Na razie
    jesteście na tyle głupi, aby myśleć, że papierek was uratuje - "dyplomowany
    programista" to brzmi dumnie. Prawie tak jak "licencjonowany dorożkarz".

    slawek