  • Data: 2010-08-25 07:47:49
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m...@l...localdomain.
    ..
    > No to mamy kolejnego trolla (z tego, co widzę, również i na kilku innych
    > grupach).
    >
    > PLONK.
    >
    > Waldek

    No to mamy kolejnego bystrzaka, którego przodkiem musiał być Kali. Dlaczego
    Kali? Bo jak taki dokucza innym - to jest dobrze. A jak takiemu pokazać, że
    dużo i w tym temacie musi się jeszcze nauczyć... to rzuca plonkami. Gdy Kali
    kraść krowy - dobrze. Gdy Kalemu zabrać krowa - źle!

    W dodatku albo jasnowidz, albo nawiedzony jakiś, widzenia ma. Rozumiem -
    kilka grup - to ile? Bo jak na razie wystarcza mi ta jedna w tej chwili, no
    ale może ja robię coś o czym ja sam nie wiem? I Walduś wie lepiej niż ja co
    ja robię?! Może Waldusiowi po prostu pomyliły się pojęcia grupy i wątku? Nic
    w tym dziwnego - rok szkolny się zaczął, dużo zadają.

    slawek