  • Data: 2010-08-24 19:05:06
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > ROTFL.
    > Ubawiłem się setnie.

    Bardziej serio - gdybyś takie rzeczy propagował jakieś 30 lat, może 50 lat,
    temu... to byłbyś chyba lubiany przez rządzących komuszków, nie miał byś
    trudności aby zostać przyjętym, być aktywistą itd. Ostatecznie nie wszyscy
    agitatorzy nawijali non stop o Leninie... część zajęta była niemal wyłącznie
    dowodzeniem że wolność gospodarcza, wolny handel i wolny rynek - to plan
    imperialistów, aby obalić zdobycze Wielkiej Rewolucji. Czytał podręcznik
    ekonomii z tych czasów? Nie? No to nie marudzi, tylko pogodzi ze swoim
    lewactwem.

    > W przeciwieństwie do wyznawców Oświeconego Kościoła JKM.

    Jedno u JKM lubię - naprawdę bystry człowiek, wypowiada się logicznie. Ale
    mam nieco inne poczucie humoru, więc bynajmniej...

    > A, lubisz sobie pisać o czymś, o czym nie masz pojęcia i podpierać się
    > fałszywymi argumentami. Trzeba było tak od razu.

    No, o tobie to nie napiszę żeś bystrzak - dopiero teraz na to wpadłeś, że
    lubię trollować i podlewać oliwą flame warsy?

    > Niewyżyty jakiś jesteś, że "napieraj" kojarzy ci się z seksem?

    Mi się kojarzy z żałosną prośbą, bo prośbą której spełnić zupełnie a
    zupełnie nie mam zamiaru. Jednakowoż, w rozmaitych krajach, w rozmaitych
    kręgach, takie wyrażenia to są niczym wielki bilbord z hasłem "ZWOLNIJ
    MNIE". Masz wątpliwości? A za co wyleciał niedawny szef HP? Za złe wyniki?
    Bynajmniej - za harassment.

    Jeszcze inaczej - jak do e-mail doczepię załącznik Kurnikowa.exe - to
    będziesz otwierał, czy też raczej nie? A przecież to może być zwykły plik
    tekstowy, w którym będą kolejne liczby pierwsze...

    Tak samo z rozmaitymi offence - jak rozmawiasz z dobrym kumplem - to możesz
    pleść co chcesz. Ale tym razem nie rozmawiasz z kumplem, z jakimś kolesiem,
    tylko dyskutujesz na forum poświęconym pisaniu programów komputerowych.
    Zachowaj te swoje "napieraj" na grupy alt.sex... i podobne, tu raczej nie
    miejsce na takie prymitywne słownictwo.

    Zwłaszcza jeżeli chcesz błyszczeć kompetencją i znajomością logiki
    formalnej.

    slawek