  • Data: 2010-08-16 08:24:39
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Sobczak" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    dyskusyjnych:2df6d3e8-98ff-4ffb-a574-8c32df40f31b@v4
    1g2000yqv.googlegroups.com...
    > Większość egzaminów można zdawać wiele razy. Czy to jest argument
    > przeciwko egzaminom?

    To widzę że do szkółki się nadal chodzi?

    W szkółkach - tak, można, czasem będzie to wymagało dodatkowego płacenia.

    W życiu - nie - nikt ci nie da "drugiej szansy". Albo zdasz "egzamin" - i
    np. dostaniesz daną robotę - albo zrobi to kto inny. Nie będzie "terminu
    poprawkowego".

    > Proponuję też brać z łapanki architektów i chirurgów, byle trafiali
    > paluchami w projekt lub pacjenta.

    Zdziwisz się - w konkretnej sytuacji tak robiono.

    > Kiedy był kompletny zastój rozwoju cywilizacji? Wtedy gdy spełniono
    > punkty, o których pisałem?

    Kurczę, ty jesteś twardszy od moheru - uważasz Średniowiecze za najbardziej
    oświecony okres!

    > Czy pisałem już, że jesteś coraz bardziej chaotyczny?

    Powtarzasz się. Naciśnij sobie reset.

    slawek