  • Data: 2010-08-16 07:34:23
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 09:17, "slawek" <s...@h...pl> wrote:

    > Wolno ci samemu sprawdzić jakie podatki masz płacić. Nawet najgorzej
    > napisany program używany przez fiskusa nie ma wpływu na to, czy ty potrafisz
    > swoje podatki obliczyć.

    Faktycznie, nie pomyślałem o tym.

    "Drogi podatniku, przypominamy, że masz prawo sprawdzić, czy dobrze
    liczymy Twoje podatki. Twoje prawo do sprawdzania nas jest tym
    istotniejsze, że do przetwarzania danych wybraliśmy najtańszą firmę na
    rynku i w żaden sposób nie sprawdziliśmy, czy wykonawca systemu w
    ogóle co kolwiek na ten temat wiedział."

    Myślę, że z biegiem czasu ten temat będzie coraz ciekawszy. Nie chodzi
    mi o ten wątek, bo to zjawisko cykliczne, ale o temat regulacji rynku
    zamówień na systemy administracyjne. Podobno w przyszłości wszystko ma
    być elektroniczne - chciałbym to traktować jako komfort a nie
    zagrożenie.