  • Data: 2010-08-06 16:10:37
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sie, 17:20, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest różny target. Mnie np. w ogole nie interesuje kto i w jakich
    > warunkach rozwija gcc, ważne ze zapewnia mi 100% potrzeb w najnizszej
    > cenie.
    Mnie zawiódł po tym jak wygenerował błędy kod maszynowy dla
    konstrukcji tab[-5] :( Strach go używać.

    > Natomiast kupującego iCoś interesuje wyłacznie czy *już* jest
    > nowa wersja na rynku.
    A przy zakupie software klient nawet nie wie jaką wersję i na
    jakiej licencji sprzedawca wcisnął mu wraz z komputerem.

    > Wiec ogólnie racja, ludzie lapią się na tandetną reklamę. Jednak bez
    > przesady - tekturowego iPhone nawet najwieksi amerykańscy debile nie
    > kupią. Jakis poziom musisz trzymać, żeby chociaz cos migało.
    No tekturowego to może nie :)

    > Zależy jaki towar. Przeciez nie każdy produkuje software dla
    > Kowlaskiego. Myslę ze jak ktoś wydaje dużo pieniedzy na drogi
    > specjalistyczny software to emocje sa na drugim planie.
    Pewnie masz racje, ale rozejrzawszy się w koło wygląda na
    to że to rynek niszowy.

    > A ja myślalem że chodzi raczej o "czy warto zatrudniać ludzi bez studiów".
    W sumie to nie wiem... od dłuższego czasu (jakieś 7-10lat) nikt ode
    mnie
    nie wymagał pokazania dyplomu, nie wiem czy go nie zgubiłem przy
    przeprowadzce :) Wcześniej też nie wymagali, ale zanim u nich
    pracowałem to studiowali razem ze mną :) Gdy ja zlecałem prace nigdy
    nie
    pytałem o wykształcenie, pytałem tylko czy zrobią i za ile.

    Zdrowia